Ik ben echt Blond

Ik maar normaal elkedag een psz schoon maar deze eerste 2 weken van de vakantie een katoorpand en soort fabriek,moest vanmiddag dus weer schoonmaken ik loop het stuk van de fabriek in en valt de deur dicht OP SLOT DUS kon nergens meer uit, nu wist ik dat er nog 1 iemand in het gebouw was maar die hoorde me dus niet! daar sta je dan geen telefoon bij me, geen sleutel… tja wat nu? toch een telefoon gevonden, en een nr van de beveiling nou ja die dus maar gebeld, bleken ze al lang niet meer bij aangesloten te zijn, toen kreeg ik het toch wel benauwd… op dat momend gaat de deur open pffffffffhe die man had zijn auto aan de hele andere kant gezet waardoor hij toevallig door de fabriek moest… dat gebeurd me echt nooit meer… wat een … ben ik toch…

Tries

Liefs Tries

muts ja!! dat ben je

groetjes,
Kim,mama van Sofie en Victor!

hahahahahahaa ooohhhh jij heb geluk gehad man

anders hadden we vanavond triesje gezien op tv als vermist opgegeven hahah

nee geintje

Jemig Tries, hahaha!
Ooooh, wat zal jij het benauwd hebben gehad zeg!
Ik ben blij voor je dat die man nog langs kwam, anders had je uiteindelijk de politie moeten bellen ofzo. Is ook niet alles hè

Liefs, (ook blonde) mamma van Stephan

ahahaha bianca die is grapig als vermist arme tries nou gelukkig is het goed gekomen

groetjes marielle mama van tanja

Hihi, dat is een voordeel van het junklid zijn, de meiden hier merken het gelijk als je eens vermist zou kunnen zijn.

Hoe lang zat je uiteindelijk opgesloten? Maar je had toch nog een telefoon gevonden? Anders had je toch gewoon de brandweer gebeld, die halen ook katjes uit bomen, dan zeker toch ook blondjes uit fabrieken .

Groetjes Carola, moeder van Jens 20.03.2001 en Mats 08.02.2003

Whoehahahahahahahahahahaaa!!!
ZOOOOOO wilde ik het nou nét niet zeggen Carola

Ach, arme Triesje We plagen je maar hoor

Enne Elly…leuk verhaal, hihi.

Is mij ook eens gebeurd toen ik bij de Mercedes-dealer werkte.
Ik zou die bewuste ochtend als eerste zijn en zou dus het alarm uitzetten.
Maar dat alarm-kastje hing in de werkplaats (en je kwam via de showroom binnen).
Je hebt altijd een bepaalde tijd om het alarm met de code uit te schakelen.
Dus ik al rennen.
Wat bleek nou…
Hadden ze (per ongeluk) de auto’s in de werkplaats zooooooo geparkeerd dat ik niet bij het alarm-kastje kon komen!!!
Dus: LOEI alarm joh! Zoooooo, pfffffff, echt, het klinkt alsof de wereld vergaat zo hard!
Maar ja, ik kon ook niet over die Mercedesen heen klimmen aangezien er op die auto’s ook alarm zit.
Nou, ik vergeet het nooit meer, haha!
Dus eh…Tries en Elly: hier nog een blonde (hoewel…die mannen van de werkplaats hadden de auto’s natuuurlijk ff beter moeten neerzetten ).

Groetjes, mamma van Stephan

komt nog wel dat ik jullie uit lach ahahah

Tries

Liefs Tries