Ik ben 3 en ik doe het het nie

Ok dachten we dat 2 jaar een zware leeftijd was nou daar komen we wel van terug nu. Morgan haar favo zinnetje is “laat mij met rust” en haar stopwoordje is NEEEEEEEEEEE Of ze zegt heel hoog hgggmmmmrrrrrrr met der mond dicht. Zij bepaald wat er gebeurd in huis. Althans dat zijn haar gedachte. Wij hebben heel duidelijk gemerkt dat als ongemerkt de teugels wat losser gaan zij daar meteen misbruik van maakt. Dus de teugels gaan weer even strak en morgan moet weer even in het gereeel.

Dus niet luisteren en niet eten is geen leuke dingen voor mevrouw, gillen schoppen slaan is meteen in de hoek ongeacht waar deze hoek is (thuis of ergens anders) en als ze niet naar pappa en mamma luisterd luisteren wij niet naar haar.
Dus wish us luck want we mogen weer aan de bak

Groetjes,

Michèle

Haha wat een boef!

Liefs Jo

Succes Hier ook een ongelooflijke draak op het moment, Indd NEEEEEEEE en ikke doen en ga zo maar door.

Liefs Michelle

Haha oh jee, denk je dat je er af bent
Heel veel succes, maar zal vast goed komen

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

och jemig, een voorproefje dus wat ons nog te wachten staat!!! En ik was eigenlijk zo blij dat het bij ons nog redelijk mee viel, die peuter pubertijd, op een enkele driftbui na, maar het wordt dus nog erger na hun 3e verjaardag…

liefs woezel

Lilypie Third Birthday tickers

Of net ervoor Woezel, hier ging het ook allemaal wel vlotjes maar jeeminee word er nu af en toe echt niet vrolijk van

Liefs Michelle

en bedankt he, voordat in zicht hahahahahahaha

liefs woezel

ohw christ… succes ermee
ze zeiden idd dat de piek voor de 3e verjaardag is over het algemeen maar ik hoor overal wat anders… dan begint de sport pas

Nou als de piek voor de derde verjaardag ligt heb ik nog hoop dan heeft hij nog bijna een maand

Liefs Michelle

Morgan is al een week 3 he

Groetjes,

Michèle

oh en dan worden ze 4 gaan ze naar school… moet je dan eens horen wat er ineens uit dat mondje kan komen…
ps michele, even een nieuwe ticker aub

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

Sttt Kimmetje dat weet ik wel, maar blijf nog even hopen dat dat bij Dylano niet gebeurt

Liefs Michelle

he bah, zat nog helemaal in mijn coconnetje dat Bo altijd zo lief en schattig zou blijven. Nu weet ik dat het met 3 jaar is afgelopen en met 4 al helemaal …hahahahahaha ben benieuwd hoe dat hier zal gaan! Bo heeft nog 3 maanden voordat hij 3 is , dus we hebben nog effe

liefs woezel

@Kimmetje; ohw oops daar had ik nog niet over nagedacht, dan gaan ze naar de kleuterschool… dan is dat tuffen van Rico nog niets vrees ik

@ kimmetje vanavond als ik thuis ben beloofd.

En fijn dan heb ik nog even iets om naar uit te kijken zucht nou ja eerst deze fase maar doorkomen.

Groetjes,

Michèle

Waarom maken kinderen het zich zelf altijd zo moeilijk, haha hadden ze dat nou maar eens door. Ach ja ik denk altijd alles is een fase. Helaas duurt de ene wat langer dan de andere.

Succes. En je bent niet de enige!!!

Groetjes Spruit

Tja en dan komt idd “ik ben vier en ik ben de baas hier!!!”… Nikki is nu bijna 9 en nu wordt ze weer heel brutaal, die zit geloof ik in de pre-puberteit… pfffffff!

En ik sluip er nog steeds lekker luchtig doorheen met mijn mannetje (nog wel)

Gr, Danielle

Haha succes inderdaad Michèle!! Phoe ik ben benieuwd hoe Joaquintje het gaat doen straks… nu wel al kleine voortekenen van de peuterpubertijd maar gelukkig nog goed te overzien. En ja zo is het eigenlijk ook, je bent als ouder natuurlijk nooit ècht klaar met opvoeden. Grtjs x Ghis

Lilypie Second Birthday tickers