Ik bankloos ben :P

Whahaha, ik had onze oude bank op marktplaats gezet, in de hoop hem voor morgen te verkopen, want anders was het wel erg druk met banken hier in de huiskamer…
Gister had ik de hoop eigenlijk opgegeven, tja hij was leer, maar dat vond ik inmiddels het enige pluspuntje het waren 2 2zitters, en van groen leer…
Nou gister ging de telefoon, een echtpaar uit zeeuws vlaanderen (1,5 uur rijden) die wilde graag komen kijken, whaaaaa ikke blij, en als het kon wilde ze hem meteen meenemen, of dat een probleem was, nou nee zei ik, kon hun moeilijk weer 3 uur in de auto laten zitten voor die bank, dus nu zit arno op een stoel tv te kijken LOL :D! normaal ligt ie languit op de bank
Morgen gaat ie onze ‘nieuwe’ bank ophalen
En dan moeten we nog es op jacht voor nog een bankje of 2 fauteuils…

Zinloos verhaaltje maar had zin om het effe te tikken

Dit word onze bank, zonder die poef/tafel

Groetjes Nathalie & Co

Grappig is dat hé
voor onze nieuwd meubeltjes kwamen had ik ook alles op marktplaats gezet.
op een gegeven moment was de tv kast salon tafel en de eethoek verkocht lache!!
dus we hebben een weekendje moet inproviseren.

en de bank word misschien vanmiddag op gehaalt, we zouden hem gister naar de stort brengen want niemand wou hem hebben en ineens 2 mensen die interesse toonden, ben benieuwd of hij dit weekend weg gaat.

Maar mooie bank hoor, wij hebben nu een beigé driezitter gekocht en twee stoeltjes erbij.

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

Ooh lekker hoor al die nieuwe meubeltjes! Volgens mij is iedereen hun huisjes al aan het klaarmaken voor de winter!

Marianne, wij hebben oook een beige bank en een tip is dat je hem beschermt met zo’n spray ofzo . dat hadden wij dus in eerste instantie niet gedaan en voor dat we het wisten zaten er lekkere zweethandjes op…nu hebben we de bank wel beschermd en zit er geen vlekje op!

Groetjes van Yvonne,
‘Mummy’ van Izzy en Ethan

Lilypie 6th to 18th Ticker

Lilypie 3rd Birthday Ticker" border=0>

quote:
Marianne, wij hebben oook een beige bank en een tip is dat je hem beschermt met zo'n spray ofzo .

o daar heb ik nog niet eerder van gehoord! wat is dat precies voor spul?
We hebben trouwens een leren bankstel gekocht, want stof bleek alles behalve handig met die kleine druif

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

Hoi Marianne,

het spul heet ‘Scotch Guard’ en je kunt er van alles mee beschermen. Het werkt vuil en vocht afwerend. Het was een tijdje uit de handel omdat ze dachten dat er wat ‘naars’ inzat, maar de formule is veranderd en je kunt het nu gewoon weer kopen.

Het is natuurlijk wel slimmer om een leren bank te kopen - zover dachten wij niet na toen we de onze kochten…DOH!

Groetjes van Yvonne,
‘Mummy’ van Izzy en Ethan

Lilypie 6th to 18th Ticker

Lilypie 3rd Birthday Ticker" border=0>

en nathalie heb je je bankie al .hoe zitie of legtie hhihihihihi

groetjes marielle mama van tanja

tanja is nu

Lilypie 5th Birthday Ticker