Ik BAAL!

Aloha

Vanochtend een GTT gehad (glucosetolerantietest, das nuchter een vies suikerdrankje drinken en dan na een uur bloed prikken) en mn suiker was niet goed. Dus krijg woensdag de uitgebreide GTT (100 grams) pffffff Zal wel weer lichte zwangerschapssuiker hebben, had ik bij Kasper ook al… maar baal er toch wel van. Tis niet eens HEEL erg hoor maar gewoon dat gedoe… ochtenden in het zh voor testen, elke dag 4 keer in mn eigen vinger prikken, altijd rekening houden met t dieet pfffff gedoe!!!

Moest t ff kwijt… sorry!

Liefs, Els

jee wat naar els ,ja kan me voorstellen dat je daar van baalt nou sterkte er mee

groetjes marielle mama van
10-10-01

Ja tis gewoon irritant vooral… Maar goed, de laatste tijd doe ik niks anders dan klagen sorryyyyyyyyyyyyyyyyyyyy…

Kan me voorstellen dat je baalt meis.
Prikken in je vinger is nooit leuk en zeker niet 4 keer per dag.
Ik hoop voor je dat het bij een dieet blijft.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04)

Ja de vorige keer was alleen een dieet icm met zelf mn bloedsuiker in de gaten houden echt gelukkig voldoende… dus moet zeggen dat ik daar dit keer wel vanuit ga hoor…

kan begrijpen dat je baalt els,maar hoop dat het niet zo hoog is je suiler dat je het bij een dieet kan houden en niet insuline hoeft te spuiten

Bianca mama van Kevin*,Dylan en Kaitlyn

Ja precies, dat hoop ik ook…zal ook wel meevallen hoor Tis ook geen ramp maar had zo gehoopt, laatste zwangerschap, dat t me bespaard zou blijven hihi

ja idd dat was wel mooi geweest,maar wie weet valt het allemaal harstikke mee we gaan gewoon duimen els

Bianca mama van Kevin*,Dylan en Kaitlyn

quote:
Maar goed, de laatste tijd doe ik niks anders dan klagen sorryyyyyyyyyyyyyyyyyyyy....

Zo had ik dat ook joh, tijdens mijn zwangerschap van Kaya. Voelde me gewoon bezwaard om de waarheid te zeggen als iemand vroeg hoe het ging

Maar balen zeg, dat je er nu toch weer last van hebt
Kan me goed voorstellen dat je daar nou ff helemaal geen zin meer in hebt!

Sterkte!

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

Nou voel me op zich wel ok hoor…hihihi alleen dit is wel jammer en die enkel is irritant ow en mn blaasontsteking is ook weer terug MOet ik t nog hebben over de pijn in mn schaambot LOL

Nee zonder gekheid ik voel me dus best prima alleen jammer van de dingen eromheen…hihi

quote:
MOet ik t nog hebben over de pijn in mn schaambot LOL

Oef neeeeeeeee, da’s bij mij net een beetje aan het over gaan.
Brrr…voelde echt alsof het in 100.000 stukjes gebroken was whahahaha
Ach ja, ik kan er weer (een beetje) om lachen, maar ik weet wat je voelt in dat opzicht.

Gelukkig dat het verder dan goed gaat met je

Hihihi nou met Kasper heb ik heel erge bekkeninstabiliteit gehad en 2 zenuwbeknellingen… Dus ik vind t echt HEEL fijn dat ik alleen nog maar die pijn heb. Al is t soms wel irri ff je dekbed optillen met 1 been FOUT PLAN hahahaha!!

Groetjes!

Of alleen al je broek (staand) aantrekken…of eh…de trap oplopen (auw!)
Nou ja, het gaat weer voorbij gelukkig (en nog zo’n “dooddoener” : het is voor een goed doel )

Nee, ik heb wel een beetje medelijden met je hoor Leuk is anders tenslotte

Ja dat schaambot ken ik wel, pf erg rottig. Net zoals voor jou nu die suiker ook. Maar meiske, je bent over de helft en strakkies mag je weer een heerlijk friemeltje in je armen houden. Dan was dit alles weer dik de moeite. Hahahaha maar dat wist je wel al.
Sterkte meis en kom maar lekker effe uithijgen bij ons. No problemo.

quote:
kom maar lekker effe uithijgen bij ons.

Niet in mn nek natuurlijk (flauwwww )

Oh balen Els, ik hoop dat het meevalt!!

Sterkte!

Groetjes Nathalie & Co

Goh lijkt me zeer vervelend. En ja dat schaambot pijn ken ik ook, wat kan dat zeer doen. Met bekkeninstabiliteit erbij. Ben blij dat ik er nu niet meer bij wil hebben, want het wordt met elke zwangerschap erger.

Veel succes nog met je zwangerschap.