Ik baal van de weersvoorspelling

Zoals de meeste wel weten word mijn kleine man morgen 3 en hij krijgt en fiets!!!
En wat houden ze voor weer, juist regen, regen en nog eens regen

Heb een echt dejavu gevoel nu. Toen Madelon 3 werd kreeg ze een schommel en glijbaan, die hadden der vader en mijn broer de avond van te voren al in de stromende regen in de tuin in elkaar gezet en het kind heeft op der verjaardag er alleen maar van achter glas naar kunnen kijken, tuurlijk hebben we der wel een keer laten glijden en schommelen, maar het was er gewoon geen weer voor.

Ik moet ook geen buitenspeelgoed kopen als ze 3 worden

Hij krijgt ook nog andere dingen hoor, dus er is genoeg waar hij wel mee kan spelen maar toch. En nu niet denken wat een verwend joch, hahaha, maar Dylano krijgt zelden iets tussendoor en de fiets heb ik van mp

Liefs Michelle

ja… ah bahh! dat is zuur, het weer is idd niet prettig en volgens mij wordt het er ook niet beter op. maar meid zijn feest wordt hoe dan ook top dat weet ik zeker! en tussendoor hoop ik dat het gewoon droog is dat hij lekker kan fietsen…
geen verwend jong? rico best wel, ik koop regelmatig iets tussendoor maar geen grote dure dingen, gewoon prul van de zeeman of action ofzo, gewoon als ik zin heb hee maar in je banner staat 2 jr 11 mnd 4 weken en 1 dag oud bij Dylano, is het dan al bij 4 weken en 2 dagen een nieuwe maand? dacht dat dat bij 4 weken en 4 of 5 dagen was

Weet je wat grappig is? Gisteren zeiden wij tegen elkaar dat we vorige week zo boften met het weer toen Max jarig was. Toen dacht ik meteen aan Dylano, dat hij morgen jarig is en zo’n weer heeft! Die datum zit een beetje in mijn hoofd, maf he? Maar weet meerdere verjaardagen uit mijn hoofd… Het is wel balen inderdaad! Het voorspelt niet veel goeds, ook dit weekend niet, maar er komen vast superdagen waarop Dylano op zijn fietsje door de blaadjes kan raggen! Watvoor fiets krijgt hij?

Groetjes Rainbow

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Ach joh, kinderen fietsen ook gewoon graag in de regen. Komt goed! Maar eigenlijk natuurlijk gewoon balen, dat begrijp ik.

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”