Ik baal van de klok verzetten eind oktober?

weet je wat ik net las op internet?
dit:
In de nacht van zaterdag 30 op zondag 31 oktober…
Wintertijd gaat deze dag in
Klok één uur achteruit om 03:00 naar 02:00 uur
Een uur extra = dus één uur extra slapen!

en dat dikgedrukte geld alleen voor mensen die geen kinderen hebben, dus wij hebben er geen barst aan
slaapt rico EINDELIJK langer. (tot half 9/9 uur) krijgen we dit geouwehoer.
vorig jaar was ie INEENS van slapen tot 8 uur gaan slapen tot 5 uur, leuk en de klok werd dus 'n uur terug gezet dus om 4 uur zaten mama en krijsende rico in de huiskamer. yeah prettig vooruitzicht. vinden jullie niet dames?

Ik maak me er niet druk om Inge. Morgan is zo ie zo een jaar ouder dan vorig jaar en ze slaapt bij mijn moeder dat weekend. Maar ik denk hoe drukker jij je er om maakt hoe groter de kans is dat Rico eerder komt.

Groetjes,

Michèle

haha heb jij even geluk ja!
ohnee ik maak me er ook niet druk om, ik baal alleen van dat vooruitzicht en ik vond die dikgedrukte zin…nouja om me suf te lachen

Hier nooit problemen mee gehad… Ik heb er zelf ook geen moeite mee eerlijk gezegt.

Mijn moeder heeft dan altijd een regeldag… ook qua eten enzo… Zowel als de klok vooruit of achteruit gaat.

Liefs, Melanie

nee ik ben alleen uit mijn ritme als rico dat ook is. voor rico geboren werd had ik nooit ergens last van
omdat ik dan kon uitslapen haha! had dan wel even een paar seconden zoiets van: ohja de klok is verzet…maar verder niet hoor.
maar vorig jaar was rico zoo vroeg wakker! dus toen was het wel een zure dag ja…

Ja maar toen was hij jonger Inge. Ik zou me er niet te druk om maken en anders is het balen, maar gewoon normale ritme aanhouden de rest van de dag en dan is alles zo weer normaal.

Groetjes,

Michèle

Ik hoop ook dat het niet te bar en boos wordt Inge. Erik was vanmorgen ook weer om 6.15 uur wakker en dat zou dan dus 5.15 uur zijn. Zucht. Gelukkig is zondag mijn uitslaapochtend, dus dat scheelt Ach, we doen de volgende dag gelijk alles in het goede ritme en dan zal het de nacht erop al wel weer beter gaan denk ik.

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

ohja de dag erna is ook alles weer goed hoor, het is alleen de ochtend die dan meestal anders verloopt. het is ook logisch dat hij een uur eerder wakker is. hij slaapt dan echt niet tot half 9, omdat zijn bio klokje natuurlijk niet zomaar omdraait, weet hij veel hoe dat werkt dat de klok verzet wordt.
maar wat ik al zei ik maak me niet zo snel druk om dit soort dingen, het is meer zovan: pfff.
en soms denkt rico’s klokje ineens van: ik wordt lekker weer om 6 uur wakker ipv half 9, en dan zul je net zien dat dat net DIE dag is, en dat het dan eigenlijk pas 5 uur is

Precies, daar ben ik hier ook bang voor

Groetjes,
M

haha, nou dat wordt dan duimen he mriek!

Ben er ook niet zo blij mee hoor…!
Het was hier vanmorgen al 4.45 uur denk dat ik de avond voordat de klok terug gaat zelf ook maar om 7 uur naar bed ga voor als ie besluit om 3.45 uur te komen…

Liefs Carolien

Lilypie Premature Baby tickers

Wij zijn dat weekend weg Arme Madelon

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

@Carolien: hahahaha, ja dat is echt een goed plan ik bedoel het is toch zondag, gtst komt niet op tv

@Michelle: och gerum! die arme Madelon! jullie gingen dan naar Mierlo toch??? of was dat niet volgende week?

verschrikkelijk! ik haat de wintertijd, zowieso ! donker gezeik bah bah , als je gaat werken, donker als ik wegga, en donker als ik terug kom, ik heb er altijd last van, mijn hele systeem is een week ontregelt… wheeee … ik ben nu voor een lamp aan het kijken zodat je toch aan je zonneuren komt, om mijn elk jaar terugkerende winterdip wat te kunnen indammen… hoe dat met pippy gaat dat zien we wel, die heeft er overigens vorig jaar nie echt last van gehad… dus dat zien we wel , maar langer slapen zal wel nie opgaan hahahhaa

Baby geboren

Ik ben ook benieuwd hoe het gaat. Eva slaapt nu langer door, het is nog donker op haar kamer en vanochtend was het zelfs half 9 toen we allemaal wakker werden! Max, Eva en ik hadden zwaar liggen ronken, dus ik zei tegen mijn vriend: we hebben allemaal heerlijk geslapen he? Bleek hij van 2-6 wakker te zijn geweest! Tja. Hij heeft erg veel moeite met slapen. Maar vroeger vond ik dat uur langer slapen zaaaaalig! Maar uitslapen zit er hier ook niet in. Als Eef het i.p.v. half 9 nu op half 8 houdt, ben ik tevreden. Zolang het maar niet 6.15 uur ofzo is, dat trek ik niet hoor. Brrrr!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie First Birthday tickers

Dat wordt zeker duimen Inge!

Michelle, jij bent slecht

Groetjes,
M

@Inge volgend weekend zitten we indd in Mierlo

@Mriek, Ik slecht??

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Ja, jij

Groetjes,
M

Da’s nou het voordeel van kinderen die snappen wat “je mag pas naar ons komen als de 8 voor de puntjes staat” betekent!

Wij slapen dus sowieso een uur langer want de meiden komen voor 8 uur hun kamer niet af. We verzetten hun wekkers zaterdagavond al.

Dus Inge, Rico snel even leren klok kijken voor volgend weekend!

Groetekes, Sje

Wij hebben er eigenlijk nooit echt moeite mee gehad, en nu komt het me eigenlijk wel heel goed uit, wij hebben die zaterdag nl ons 12,5 jarig huwelijksfeest, dus een uur langer weekend om bij te komen haha!

Groetjes Nathalie & Co