Ik baal als een stekker...update

Niet dat meesje er wat aan kan doen, maar hij is ziek. Dat terwijl wij zondagmet luna naar de efteling gaan. Opzich geen probleem zou je zeggen, maar wij hebben zondag op maandag een overnachting in het efteling hotel geboekt en gaan dan maandag de efteling in. Hoop zo dat mees beter is, hij zal wel een beetje een combi van alles hebben, want hij heeft vorige week donderdag zijn bmr gehad, is snotte verkouden en heeft koorts. Tot overmaat van ramp had hij vanmiddag een dunne zure poepluier en spoog het hele bed onder. Duim echt voor luna dat hij snel weer beter is, oh echt zie de bui al hangen…

Gr Patries

Gewijzigd door - luna en mees op 18 Jul 2010 11:24:31

He gatsie, wat je zegt hij kan er inderdaad niks aan doen, maar leuk is anders. Ik duim voor je dan Luna haar avontuur gewoon door kan gaan.

Groetjes,

Michèle

Ik duim met Michèle mee.
En beterschap met je mannetje

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Ook ik duim mee, hopelijk kan het doorgaan. Beterschap voor Mees!

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

Thanks meiden, hij had net voordat hij naar bed ging weer 39.5gr, hopelijk komt hij de nacht goed door.

Gr Patries

Arme Mees! Ik kan me wel voorstellen dat jullie hopen dat hij snel beter is, zowel voor hem als voor jullie zelf! BETERSCHAP!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Hoi ff een update, mees is gisteravond vrij onrustig gewwest maar de nacht is hij goed door gekomen. Bgon alwel om 5u te pruttelen, en was weer een kachel. Weer 39.5, heb de ha gebeld en we kunnen zo om 10 voor half 10 terecht.

Gr Patries

Succes!

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

Wat balen joh dat Mees zo ziek is. Nooit leuk, maar helemaal niet nu jullie naar de Efteling gaan. Heel veel beterschap en ik hoop met jullie mee dat het door kan gaan.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Derde Ticker

ooh nee! wat jammer dat hij nou ziek is! ik snap dat je zo erg baalt meid! wat naar!
Maar jullie zouden met luna naar de efteling gaan? Mees zou toch ook meegaan of niet? Heel veel beterschap! enne misschien is hij zondagochtend weer opgeknapt, als je tenminste ook PCM geeft. heeft het niet zo’n kansw om hem nog zieker te maken dan hij al is…
Sterkte lieverd!

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Hoe ging het bij de huisarts?

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

Ach arm ventje. Jurian heeft het pas ook gehad. Ook zo’n hoge temp. Toen ik naar huisarts zegt die UITZIEKEN …

Gelukkig is het na 3 dagen beterder gegaan en werdt hij weer levendiger.

Maar nooit leuk als je kleine ziek is en vooral niet met een efteling in het vooruitzicht!

Hoe gaat het nu?

Hoi meiden, had nog geen tijd gehad me te melden.
Mees heeft bovenste luchtweg ontsteking, maar het gaat alweer wat beter
met hem. Hij is nu met papa fietsen, wilde hij zelf, “mee viese” haha.
Mark heeft hem net getempt en hij had 37.8, vind ik aardig netjes na de laatste zetpil om 12 u, toch. 's Avonds is het zo wie zo altijd wat hoger.
Heeft ook veel fruit gegeten vandaag, en net bijna een heel potje gegeten
en een toetje. Netjes he. Hopelijk zijn dit de betere vooruitzichten…

@bakmama, dat klopt, jullie wonen daar vlakbij he, niet aan gedacht.
Zal heel hard gaan zwaaien, let jij dan een beetje op of je me ziet.
Jij ook beterschap met de mannen dan he.

@ inge, nee mees gaat niet mee, vind ik hem veelste klein voor, heeft hij nog niks aan. Mijn moeder komt bij ons thuis, en ff aandacht voor luna 1 op 1 is ook leuk voor haar vind ik.

Gr Patries

Gewijzigd door - luna en mees op 16 Jul 2010 18:05:09

Fijn dat z’n temp beter was en hij goed heeft gegeten. Hopelijk is 'ie snel weer de oude!

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

Dank je meisjes. Ik zit net, meneer is naar bed gegaan vanmiddag om 12u en heeft geslapen tot 2u. Toen hij uit bed kwam was hij nog heumeurig, ben toen gaan wandelen. Kwart over 3 had ik het idee dat hij moe was, dus zei tegen hem: mees nog slapen? Jaja zei hij toen. Half 4 in bed gelegt en geslapen tot kw over 4, wat dus inhoud dat meneer net pas op bed ligt, hij lag er wel in om half8, maar sliep dus niet en begon te jengelen. Heb hem er na een tijdje eruit gehaald en was helemaal heppie de peppie, sinds net slaapt hij dus (hoop ik).
Ohja hij had toen hij erin ging gepoept(half 8 dus), maar had om ±7u een zetpil gehad(had 38, netjes dus of niet?). Heeft hij die zetpil dan uitgepoept? Weet iemand dat, Heb er geen meer gegeven uiteraard.

Gr Patries

Ja in feite is hij nog jong natuurlijk, maar goed ik denk ook niet dat rico iets aan de vakantie in preston palace had gehad.
hij vond zwemmen leuk enzo snapje.
En In de efteling vond hij het sprookjesbos altijd heel leuk.
verder kan hij idd niet in elke attractie enzo dus ik snap je ook wel weer. en je wil natuurlijk ook niet weg als je mopje zo ziek is!

een zetpil lost binnen een kwartier op en helpt dan meestal ook wel. het grootste gedeelte is gewoon opgenomen meid, geen zorgen!
als hij het heeft uitgepoept zie je dat wel! dan zie je echt van die zinkwitte vlekken in zijn pamper/ontlasting zitten.
geen zorgen over maken.
beterschap alsnog!

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Nou meiden mees heeft de hele nacht goed doorgeslapen en had vanmorgen 36.2 dus… wij gaan zo weg. Joepie. Jullie horen wel hoe het was…

Gr Patries

Oh goed joh enne veel plezier.

Groetjes,

Michèle

Fijn! Hoe was het?

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

Mriek ze blijven slapen in het hotel van de efteling die komen morgen pas terug

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers