Jaja, ik heb eindelijk de stap genomen, en draag voortaan een bril! Had ik het maar veel eerder gedaan, want er gaat echt een wereld voor me open!
Ik merkte al een paar maanden dat ik bijvoorbeeld de digitale tijd op de dvdspeler niet kon lezen, maar omdat ik daar niet echt last van had, heb ik er tot gisteren niks mee gedaan. Maar sinds een paar weken loop ik al met vreselijke hoofdpijn, en na andere dingen te hebben uitgsloten ben ik gisteren toch maar eens langs specsavers gegaan om mijn ogen te laten testen. Ik kreeg eerst een voortestje om te zien of ik eenbril nodig zou hebben, en daaruit bleek dat dat zeker wel nodig was! Vandaag gingen ze de sterkte opmeten, en kon ik gelijk een montuur uitzoeken. Na een half uur wachten zaten de glazen er in!
Ik zie nu pas hoe slecht mijn ogen al waren, nu ik weet hoe het dus hoort te zijn! Alle kleuren zijn helder, ik zie de grassprietjes en de voegen tussen de tegels, haha! Ik ben echt super blij! En gelukkig vind iereen het tot nu toe heel mooi staan
Groetjes Anouk