Ik alles voor mijn kleine meid over heb.... hahaha

Ik was vanmorgen even aan het shoppen met Sanne. Even naar Scapino voor laarsjes. Ik liet Sanne even loslopen en ze ging meteen achter een verdwaalde ballon aan. Ze hadden een een of ander raddraaier met korting en daarom heen versierd met ballonnen. Dus ik zeg tegen het meisjes achter de kassa goh mijn dochter gaat achter de ballon aan. Dus ze kreeg een ballon van haar aan een stokje. Ze was supertrots. Was natuurlijk een hint van haar. Maar goed. We lopen de winkel uit. En het waaide een beetje. Sanne was nog erg in haar sas met haar ballon. En je raad het al ballon vliegt van stokje af. En Sanne keek beteuterd. Ik zei mama pakt hem wel even… Ik Sanne op de arm elke keer als ik dichter bij de ballon was vloog de ballon weg. God ik heb volgens mijn gevoel wel een kwartier achter een ballon aangerend en Sanne kwam niet meer bij van het lachen dus moest ik ook erg lachen. Ballon gelijk in de auto gedaan. En Sanne en ik keken elkaar aan en moesten weer lachen. Zovan Gekke mama. Maar ik had hem maar mooi wel even weer. Ze moest hem zonet mee naar bed hebben.
De schat. En ik kreeg me zonet toch een paar knuffels van haar. En ze keek me verliefd aan. Goh daar werd ik zo week van.
Wat een heerlijke dag was dit. Ik moest dit even kwijt. Mijn man moest erg lachen om het voorval en zag me natuurlijk al heen en weer rennen.
JA IK HEB ALLES VOOR MIJN KLEINE MEID OVER.

Groetjes Carolien

Haha!! Ik zie het al helemaal voor me!

Maar voor alleen al de lachbuien en de blikken en kusjes die je van haar kreeg zou ik het al doen

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Dat had ik wel willen zien!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Ja heerlijk is dat. Ze kijkt je echt met een volle blik aan. Ik ben dat niet gewend van haar. Meestal heeft ze daar helemaal geen tijd voor, voor haar doen, is ze veel te druk met andere dingen.
Maar dit was zo heerlijk. Je zag gewoon met haar blik van mama ik vind je lief.
Ik doe het inderdaad zo weer hoor. Maar ik schaamde me wel een beetje het was midden in het centrum!

Groetjes Carolien

Terwijl ik dit typ glimlach ik weer van oor tot oor.

Grappig! Eva is ook dol op balonnen! Zielig als die dan wegvliegt! Gelukkig kon je hem nog pakken, zodat Sanne weer helemaal blij was! Lief dat ze zo dankbaar was!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie In verwachting Ticker

Ha ha ha zo keek morgan ook toen ik haar ‘redde’ van Iris (een koe) vanmiddag. Maar wat je zegt we doen alles voor ze

Groetjes,

Michèle

Haha dus jij hebt weer even aan je conditie gewerkt

Wel heel fijn dat ze in ieder geval zo dankbaar was.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Eva had vanochtend ook een ballon gekregen. Ze was er reuze blij mee, het was een knalrose. Komen we de auto uit, ze had 'm in haar handje en tjoep…de wind blaast 'm zo weg! Ik kon er meteen niet meer bij en we zagen de ballon de hemel in vliegen! Eva had het volgens mij niet helemaal door, die keek ergens anders naar, maar de ballon was foetsie. Binnen no time zag ik 'm niet eens meer! Sommige mama’s zijn dus géén ballonnenredders!

Ha ha ha ik zou ook zo’n muts zijn waarbij hij weg zou vliegen, maar ik zou dan wel weer een nieuwe gaan vragen binnen

Groetjes,

Michèle

Ik ook, maar dan moest ik weer in de auto terug naar de stad. Het gebeurde namelijk voor de flat! Tja, ik had mijn handen weer vol met tassen, dat snap jij wel he? Toen we later boodschappen gingen doen, heb ik nog gekeken of dat ding toevallig in een boom hing. Nou, niet dus. Misschien is 'ie nu al wel in België!