Ik alexander heel erg op fie

vind lijken op deze leeftijd…, ik zocht vorige week een filmpje voor mamasnoekie, om te bewijzen dat onze kinderen niet echt een twents accent hadden

nou heb ik vanmiddag mijn kleine man en vrouw even gefilmd… en vooral de opmerking dat ie er wel klaar mee is vond ik erg grappig

kijk zelf even en vertel mij dan of mijn kleine man een twents accent heeft…
http://www.ikkeben.nl/go?4326

en als je dan nog zin heb vergelijk het met sofie op die leeftijd

http://www.ikkeben.nl/go?1393

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

Ik hoor geen accent, maar goed, ik woon ook in deze omgeving, dus misschien ben ik er wel zo aangewend, dat ik een klein accentje al helemaal niet meer hoor!
Ze lijken echt op elkaar zeg!! Vooral de mond en de ogen!!

liefs woezel

Lilypie Third Birthday tickers

haha lieve woezel… ik vind dat alexander op mijn oudste dochter lijkt… al lijken ze allemaal wel erg op elkaar hoor… lex en fie zijn blond en lichtgekleurde ogen, vic en em zijn met donkerhaar en zwarte ogen ook erg aan elkaar gewaagd

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

Ik had het filmpje gisteren op je hyves gezien, en je hebt gelijk hoor, alexander heeft ook geen accent! Wat een heerlijk stel zo, zo lief bij elkaar!

Groetjes Anouk

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Ach wat lief joh! Maar ook ik hoor geen accent…

Je kunt wel zien dat het broer en zussen zijn…:smiley:
Word nu wel heel nieuwsschierig hoe de rest van hun accent is…

Zoals Woezel en Anouk

Liefs, Melanie

Gewijzigd door - Melanie_Christiaan op 16 Feb 2011 10:34:07

ik kijk later maar moest wel lachen om bakmama met dr bekakt haha wij vinden dat mensen in het noorden toch al wel bekakter praten dan wij.
in mijn ogen praten jullie netjes en wij grof maar dat is een pluspunt voor jullie hoor!
ik vind het mooi!