Ik al weer 39 weken

zwanger ben… Nog 1 week (en een paar dagen, denk ik) en dan komt onze 3e telg al weer!
Volgens J krijgt ze een broertje en kan die donderdag (welke?) komen… Met F had ze het goed, het geslacht dan, dus ben erg benieuwd!!!

Groetjes mama Ja

Meldplicht heet dat!!!

Sterkte met de laatste loodjes en straks sterkte en succes met de bevalling. Daarna gewoon lekker genieten met de kersverse kleine mop!

Groetekes, Sje

Spannend! Zet 'm op nog even!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

Spannend!! Succes met de laatste lootjes.

Ik ben heel benieuwd!!

Sterkte met de laatste loodjes.
Liefs, Anne

Lilypie Fourth Birthday tickers

Spannend!!! Wie weet heeft J weer gelijk…
Voel je je nog een beetje goed zo op t eind van je zwangerschap, of heb je er inmiddels ook wel genoeg van?

Succes!
Groetjes Carolien.

Inderdaad, een oude vertrouwde meldplicht! Ik gok dan op donderdag 29 maart!

Groetjes Rainbow

Lilypie Second Birthday tickers

Ik zat laatst al te kijken wanneer ik hem mocht openen en toen moest ik nog een paar dagen wachten en daarna ben ik het helemaal vergeten!! Sorry
Goed dat je er zelf nog aan hebt gedacht
Leuk om weer op de hoogte te worden gehouden. Veel sterkte met de laatste loodjes!!

Groetjes

Op zich mag ik niet klagen het gaat eigenlijk heel goed! Maar heb nu toch wel veel last van harde buiken en de buik zit echt in de weg…mag nu ook wel Ben het nu beu aan het worden, maar geniet stiekem toch ook nog wel van de dagen dat ik alleen ben…

29 maart zou een hele mooie dag zijn! dan ben ik 40 weken + 1 dag (was bij J ook zo) Vandaag zie ik niet meer gebeuren!! De andere 2 zijn op de zondag na de uitgerekende datum geboren, dus 1 april zou ook nog kunnen (wat dan weer precies overeen komt met F)… maar ja…we zullen wel zien wanneer nr 3 zich gaat melden :smiley:

Groetjes mama Ja

Nou, wat een nacht! Gisteren heel de dag al buikpijn…wist niet waar het vandaan kwam, totdat ik mij bedacht dat het weeën konden zijn! Ruim anderhalf uur weeën gehad om de 3 tot 5 minuten. Verloskundige gebeld en die is langs gekomen, helaas waren de weeën verdwenen nadat ik gebeld had Heb één cm ontsluiting, wat niks wil zeggen… uiteindelijk om half 2 vannacht kunnen gaan slapen en nu dus helemaal op! Vandaag alles weer rustig en wachten maar weer af!

Groetjes mama Ja

Balen, dat het niet doorzette!!
Hopelijk kan je nog een beetje uitrusten voordat het echte feest gaat beginnen.
Succes!
Liefs, Anne

Succes met de komende dag(en).

Haha! “Ik heb buikpijn, lastig. Goh, misschien zijn het weeën?” Grappig! Succes nog even, hopelijk zet het snel door!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

spannend

Succes met de laatste dagen, en je bevalling!

Groetjes Manderijn.

quote:
Haha! "Ik heb buikpijn, lastig. Goh, misschien zijn het weeën?" Grappig! Succes nog even, hopelijk zet het snel door!

haha…ik had er echt geen erg in, onze andere 2 zijn bij 40+1 en 40+4 geboren, dus was echt aan het wachten tot die tijd! Maar toen het kwartje viel dacht ik ook bij mijzelf…muts!!

Helaas is het sindsdien weer rustig…

Groetjes mama Ja

Je houdt het spannend!

Groetjes,
M

Mama Ja, volgens mij heb jij me net gemaild over groene zeep à la Sje en ik heb je teruggemaild, maar ik krijg een out-of-office-reply ivm zwangerschapsverlof dus de mail is op je werk-mailadres aangekomen. Of kun je die thuis ook lezen?

Groetekes, Sje

Spannend, heel veel succes met de laatste loodjes.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Second Birthday tickers

quote:
Mama Ja, volgens mij heb jij me net gemaild over groene zeep à la Sje en ik heb je teruggemaild, maar ik krijg een out-of-office-reply ivm zwangerschapsverlof dus de mail is op je werk-mailadres aangekomen. Of kun je die thuis ook lezen?

Groetekes, Sje

Nee, dat ben ik niet geweest…

Vanavond weer zo af en toe een wee…ben benieuwd wat het gaat brengen!

Groetjes mama Ja

quote:

Nee, dat ben ik niet geweest…

Het is inmiddels opgelost.

Spannend die wee! Hopen dat het door gaat zetten nu!

Groetekes, Sje