Ik al 6 keer naar rico ben geweest vanaf half8?

Vanacht sliep ie ook al zo bagger, en nu lag hij er om kwart over 7 in omdat ie zo doodmoe was, en nu ben ik er alweer 6 keer geweest, om half 8 begon hij te huilen toen sliep hij nog niet…
hij heeft buikpijn geen koorts ofzo maar buikpijn. ik vroeg aan hem of hij een kruik wilde en dat wilde hij wel.
nu is ie een kwartier stil…(duim mee dat hij door slaapt!)
Nadat ik er om half 8 geweest was, sliep hij en toen werd hij om 8 uur er echt mee wakker… en ja sinds dien er al zovaak geweest. arme ziel…

Ik heb nu al 2 keer mijn bericht aangepast omdat ik geen normale zinnen schreef, zal de vermoeidheid wel zijn, hopelijk is het nu wel te lezen haha

Gewijzigd door - MamavanRico op 27 Jul 2011 22:18:48

Balen zeg. Hopelijk slaapt hij vannacht lekker door!

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

ik hoop het ook Mriek, is echt niet leuk, inmiddels al 9 keer geweest en nu huilt ie weer dus ik ga maar weer rennen
gek dat dat als ze slapen het gehuil door merg en been gaat, er is echt iets niet goed arme ziel, ga maar pcm geven nu

Gewijzigd door - MamavanRico op 27 Jul 2011 22:44:53

Bah. Waar heeft 'ie last van dan?

Groetjes,
M

“Ik zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kind”

wat voor een kruik gebruik je? een stalen met een hoes er om heen, of een rubberen?

liefs woezel

Lilypie Third Birthday tickers

een rubberen met een fleesh hoes eromheen uit de babyspeciaalzaak, EU goedgekeurd
is dat erg? die gebruik ik altijd als hij buikpijn heeft, toen hij baby was had ik altijd die stalen dingen.
maar ik laat hem niet alleen met die kruik hoor, en daarbij doe ik er geen gloeiend heet water in

@Mriek: ik weet het niet zeker… maar heb in peuter 1 tot 4 een topic over hoe jullie kindjes reageren op druiven… msischien dat het daaraan ligt…

nou , persoonlijk zou ik een ijzeren met een hoes gebruiken.
reden: hoor de laatste tijd veel verhalen over rubberen kruiken die “per ongeluk” door de hitte zijn kapot gescheurd, terwijl ze al in bed lagen, EU goedgekeurd, de hele rata plan, met alle beverwijk verhalen die erna komen.
Ik wil je niet bang maken, maar ik zou echt even een ijzeren gebruiken.

Maar goed dat was niet de eigenlijke reden waaarom je dit topic starte. Tja, druiven, ik weet niet, bo regeerd normaal erop, geen rare reaacties gezien en ook nooit gehoord dat dit kon. maar het zou kunnen natuurlijk!!

liefs woezel

Lilypie Third Birthday tickers

nee maar dat geeft niet off topic is onze middle name
ja ik heb daar ook veel dingen over gehoord maar dat kwam volgens mij ook omdat ze het water tegen het kokende aan erin goten. dat doe ik dus niet, het water is gewoon warm, waar je niet van kunt verbranden.
maar wel warm genoeg dat zn buikje er rustig van wordt.
Die stalen zou ik alleen gebruiken als ik ehm alleen laat met die kruik, nu zat ik erbij, en heb het 10 minuten tegen zijn buikje gehouden tot hij sliep.
hmm zou ik dan iets moeten met dat druiven verhaal, en overigens had ik dat bij topic 1 tot 4 gezet… ook stom eigenlijk, kon het beter in 1 verhaal schrijven maargoed dat terzijde hahaha

Hoe ging het vannacht? Ik zal je andere topic even gaan lezen.

Groetjes,
M

ik heb er 3 keer uitgemoeten en vanochtend nog een keertje om 10 voor half 7. ik was echt moe dus zei dat hij nog een uurtje moest slapen. deed hij geloof ik ook en deed ie dat niet dan heeft ie gespeeld. wel echt een uurtje hahaha voordat ie riep alsof ie klok kan lezen.
hij heeft geen buikpijn meer zegt hij, maargoed dat kan dadelijk weer anders zijn dus we zien het wel.
aaaahh gaaahaaaap…deze mama is best moe, al zeg ik het zelf Aangezien ik de nacht ervoor tot halverwege de nacht er om het half uur uit moest. nu hopen op een betere nacht vanacht. manlief hoorde hem niet eens grmpff!

Gewijzigd door - MamavanRico op 28 Jul 2011 08:32:13

Best wel vaak zeg, drie keer. Ik gun je de komende nacht méér slaap!

Groetjes,
M

dankjewel Mriek,
Hij heeft vandaag overdag ook weer veel buikpijn gehad, dat begon al toen we in de auto zaten maar daarna moesten we lopen en ja dat werd dus helemaal niets