En zo is het maar net, geniet van je weekje vrij!
Groetjes,
M
meid je verdient t! die vrije tijd dan natuurlijk he.
wat een ongelofelijke doos zeg je leidinggevende, ach laat t ze idd maar lekker uitzoeken.
liefs,
Rinske
FREEDOM! Lekker genieten nu en óp naar je nieuwe gave baan!
Groetjes Rainbow, trotse mama
Heel veel plezier en succes vandaag en ik hoop dat het leuker is als bij je oude werkgever, maar dat zal vast wel.
Groetjes,
Sandra
Dank jullie dames, ik moest me om half 10 melden dus ik was er 9.20. Eerst wat formaliteiten zoals handjes schudden papiertjes invullen (geheimhoudingsplicht) en even een beetje snuffelen. Daarna meteen al aan het werk. Ik heb 3 dingen uitgelegd gekregen en ik kon er eigenlijk al vrij vlot zelf mee aan de slag. Alleen om 16.15 tolde mijn hoofd en mocht ik mijn briefje invullen en lekker naar huis toe. Maandag weer met een fris hoofd aan het werk.
Groetjes,
Michèle
Goed dat je het zo leuk hebt gehad! Zo’n eerste dag is altijd supervermoeiend! De eerste weken ook nog wel. Je hebt zoveel nieuwe informatie in je op te nemen. Geniet van je weekend en dan maandag inderdaad weer fris aan de slag! Je mag vast niet iedere dag om half tien beginnen… Lijkt me wel lekker trouwens, beter dan kwart voor acht…
Liefs!
Nee ik kan zelf weten hoe laat ik begin tussen 7.30 en 8.30 maar ik moet 1 dag tot 17.00 en dan begin ik pas om 8.45. Maar dat doen we later uitvogelen
Groetjes,
Michèle
ooh wat heerlijk michele! ik ben echt hartstikke blij voor jou! Maar je vond het wel leuk enzo?
Hey
wat fijn dat je dit hoofdstuk hebt kunnen sluiten.
Veel plezier komende week!
(over stomme leidinggevende gesproken, mijn vorige baas was op vakantie tijdens mijn laatste dag, was hij vergeten voor hij weg ging dag te zeggen. En we werkten er maar met 4 man. Plus na de geboorte van Sarah heb ik niets van hem gehoord, geen kaartje, smsje, bezoekje, niets. Na 2 maanden ben ik zelf maar eens gaan bellen…brrrr)
@ Inge ja ik vond wat ik tot nu toe gedaan heb heel leuk alleen al die termen
@ Boukje ja ik weet het Mervin heeft ook zo’n idiote bedrijfsleidsters, alleen die zocht een beetje te veel contact als hij thuis was. Daar heeft ie toen wat van gezegd en nou is niks goed zeg maar.
Groetjes,
Michèle
haha oke kom maar op, wat voor termen? ik ben behoorlijk slecht in termen in de zin van; begrijpend lezen. misschien kun jij me nog wat leren
Nee dingen als verschil tussen agent en Authority, wanneer deze gebruikt worden en zo. En Da heb je de owner en de distributer en die doet dit en die dat. Dus veel termen waar ik wel de betekenis zo van weet maar nog niet in hun verband.
Groetjes,
Michèle