Voor jou is het toch wel feest als je daar de deur uitloopt!
Liefs!
@ Sandra inderdaad ik weet dan hoe er over me gedacht is en kan alleen maar nog blijer zijn dat ik weg ben.
@ Liske echt wel…
@ Malanie streep jij ook de dagen weg van de kalender net als ik
Groetjes,
Michèle
Ik streep voor jou de dagen weg Michèle… Voor mij is het nog iets te veel…
Liefs, Melanie
lekker vooruitzicht hoor, nog maar een paar dagen. Ik hoop dat je het met je nieuwe baan beter treft.
groetjes Ramona
OKe lees dat je het er niet meer naar je zin hebt, groot gelijk om weg te gaan.
Tompoezen uitdelen en met je kop omhoog de deur uitlopen!
Gr, Danielle
Ben bang dat ik na de tompoezen toch nog wel zal moeten blijven moet toch me bureau nog leegruimen
Groetjes,
Michèle
En zal ik jullie het schadaligste vertellen… Mijn teamleidster heeft zich een dag vergist, dacht dat ik er morgen nog zou zijn en is vandaag dus gewoon thuis aan het werken… Ze zou me nog bellen vandaag. Ach weten we dat ook weer he.
Maar goed ik ga zo de tompoezen verdelen enne dan de rest van de dag een beetje aan modderen en op ruimen hier.
Groetjes,
Michèle
yeaahhhhh Michèle… Nog 1 dag!!
Of een halve dag vandaag??
Krijgen wij ook een tompouce??? :D:D:D
Liefs, Melanie
@ Sann ik weet het.
@ Melanie kom maar halen ik heb er nog genoeg staan
Ik heb overigens 50 euro aan VVV bonnen gekregen dus ik kan weer shoppen.
Groetjes,
Michèle
@ Mriek echt wel, we willen eind oktober een WII kopen dus misschien een spel daarvoor en ik wil ook nog een kookboek van Nigella Lawson dus komt wel goed.
Groetjes,
Michèle
Hahaha Michèle… Pas maar op… ik kom zo aan de deur…
Nee geintje… Eet ze maar lekker zelf op… en verwen Morgan er ook maar mee hahaha
Liefs, Melanie
@ Melanie ach er druppelen een paar vertegenwoordigers binnen dus ze komen wel op. Voor Morgan haal ik van de week wel wat lekkers ze komt niks te kort.
Groetjes,
Michèle
zo die heb ie er ook weer opzitten! JOEPIE
lekker hoor meid, nu op naar die nieuwe start, maar eerst even lekker van je vrije tijd genieten.
liefs,
Rinske
Yes, eindelijk weg…! Geniet er maar van meid. Nu even lekker vrij en straks met frisse moed bij je nieuwe werkgever aan de gang.
Yep vanmiddag om 17.00 was het voorbij en was kone geschiedenis. Wat ik al zei mijn leidinggevende heeft heel gezellig gebeld om afscheid te nemen omdat ze was vergeten dat het mijn laatste dag was. Het boeit me allemaal niet meer. Wat jullie zeggen ik ga een weekje vakantie houden (morgan naar het kdv, pappa werken en mamma handen vrij) en dan op naar mijn nieuwe werkgever.
Groetjes,
Michèle