Ik aan een inhaalrace ga beginnen

Bieb kijk uit!!! ik ga je proberen intehalen!!! dat heeft een consequentie voor jou!!! jij mag niet meer posten of reageren anders heb ik een mission impossible

groetjes Kim, mama van

en

nee bieb laat maar 2911 berichten tegen die 1713 van mij dat red ik noooit voor dinsdag!!

groetjes Kim, mama van

en

Heeeeee, je haakt al af voordat je begint!

Maarre…ikke geen berichtjes meer plaatsen…? Oef, dat wordt de computer de deur uit dan, haha!
Je kan me natuurlijk ook een paar weken op vakantie sturen zodat jij lekker berichtjes kan plaatsen

Maar serieus, ik dacht er toevallig gisteren aan, dat ik al zowat op 3000 berichten zit. Oef…

Groetjes, mamma van Stephan

ja en daar heb ik geen titel voor, maar als je nou eens stopt… hahahahahahahha geintje

kussie hoor

groetjes Kim, mama van

en

ps zegt nu niemand wat over mijn leuke nieuwe handtekening!

groetjes Kim, mama van

en

Ja, stom is dat hè???
Bij de laatste paar berichtjes van jou net, dacht ik: goh, wat een leuke handtekening zo, met die foto’s erbij!
Maar zéggen doe ik het dus niet, ik vergeet het gewoon vandaag.
Maf…

Maar bij deze:
Geweldige handtekening Kim!!!

Groetjes, mamma van Stephan (die zoiets ook wel wil maar niet meer weet hoe het moet, haha!)

gewoon net zoals in de tekst , dus in je profiel heb je toch ook die bewegende biancaaaaa

nou dan zet je tussen [img enzovoort je plaatje,

groetjes Kim, mama van

en

Jaaaaaaaaaa heel leuk hoor die orginele handtekening. Is natuurlijk wel leuk als we meteen ook steeds de kindjes zien waarover we kletsen.

Groetjesmama van Evianne 03-04-2003

het zijn hele mooie foto s kim heel apart
leuk hoor

groetjes marielle mama van tanja

Oké, ff testen of mijn aangepaste handtekening gelukt is (heb geen flauw idee!!!)
We zullen zien…

Groetjes Bianca, mamma van Stephan (23 juni 2001)

Hmmmmmmmmmmm…foto is dus NIET geworden zoals ik wilde. Balen.
Heb niet het juiste “verklein-programma” meer op de pc zitten (die verdraaide virussen ook!)
Nou ja, ga ik ff op zoek naar een andere foto van Steef (maar ik vond deze juist zo leuk! Mok, mok, knies, knies )

Nog een keer, maar nu met een andere foto.
Ben benieuwd!

ZUCHT !!!
Daar was ik al bang voor, dat ie te groot zou zijn.
Nou, ik ga slapen. Morgen wel weer verder proberen

Gewijzigd door - Bieb op 03 Sep 2004 00:39:22

deze bieb???

groetjes Kim, mama van

en

ik heb lopen klooien in je profiel dus moet je effe wat posten en kijken wat ik heb gedaan ok??

groetjes Kim, mama van

en

Ooooh GAAAAAF Kim!
Als ie het zo zou doen dan zou dat te gek zijn!

Ga het meteen proberen!
Effe dit berichtje posten.

Te gek!
Je hebt zelfs mijn naam er nog bij staan!
Thanx, je bent een schat!

Misscgien moeten jullie een online cursus starten: hoe maak ik een leuke handtekening

Groeten,
Nikki (bag lady)

Ja dat zou leuk zijn hahaha vind het leuk om met de pc te klooien, zo leer ik steeds meer. Ikke heb hem niet speciaal ergens voor nodig, maar had zoiets van straks moeten de kinderen zo`n ding ( kom je immers niet onderuit ) en dan snap ik er niks van. Inmiddels doe ik er vanalles mee en al doende leerd men…

Kan iemand me stap voor stap uitleggen hoe ik zo’n fotootje bij mijn handtekening kan krijgen? Ik weet zelfs niet hoe ik een gewone foto moet plaatsen, ben niet zo’n Wizzkid.

Groetjes Carola 04.09.1972, moeder van Jens 20.03.2001 en Mats 08.02.2003

ach jeetje, effe denken hoor ! weet je wel hoe je een foto moet bewerken dan ? want hij moet eerst wat kleiner. Daarna moet je hem uploaden naar internet. Ik heb bv een lycos account. Snappie hem nog ?