Ik 4taan moet fietsen naar me werk

Wat een drama !!
kreeg gisteren al 3 boze ping berichten van collega’s , ik werk in het centrum van den bosch, er zit een parkeergarage hier om de hoek, kosten 0.50 cent per uur (wat vrij belachelijk is voor het centrum want meestal ist 2 tot 2.50 per uur…) dus ik moest ongeveer 4.20 euro afrekenen om daar te parkeren, nou ja daar kan ik nog wel voor parkeren vond ik !

nu hebben ze dus de prijs verhoogt… nee ik zeg het verkeerd, verdubbelt!! , dus nu is hij 1.00 euro per uur, dus ben ik zeg maar 8.50 euro per dag kwijt !!!
Yo, daar word ik dus zeer zeker nie gelukkig van … dus nu ist drama, want nu moet ik gaan fietsen, ik haat fietsen, want ik krijg er suisoren en koppijn van, en wennen doet het niet, want mijn middelbare-schoolcarriere fietste ik elke dag, en had ik het elke dag, verschrikkelijk !!!
en ik ben kei verliefd op me auto, ik heb een oude benz sinds een paar maanden, en nu ken ik dus ook nog minder cruizen in me wagen, wat een but-zooi zeg !!!

Pippy is geboren 17.07.2009

Eh tja eh wat moet ik zeggen… ik fiets elke dag weer of geen weer…

Groetjes,

Michèle

ja i know , ik ben een verwend lui mormel !!! (ik zeg het maar ff zelf hahahahaha)

ha ha ha ja of ik een domme doos die der rijbewijs nooit gehaald heeft Maar het scheelt me wel een hoop kosten.

Groetjes,

Michèle

hahahahaa ! ja het is wel makkelijk hoor zo’n rose passie ! maar ja kost ook knaken wor, vooral met mijn rijstyle en een automaat, is gewoon altijd plankgas! op de fiets ga ik een stuk langzamer…

fphhh moet gewoon zo’n spartamet hebben !

Ha ha ha is een cita niks voor jou

Groetjes,

Michèle

jazeker die heb ik ook gehad, en een rapido maar die liep 80 km kei hard op me plaat gegaan, dus cita is beter, of zo’n thomos met een mandje erop, dan hoor ik er zeker bij in de buurt man !
heb al punten gescoort met me ouwe benz, maar die cita , dan maak ik wel de blitsssss!!

Achterlijk zeg! Maarre, betaalt jouw baas jouw parkeerkosten niet dan? Of heeft je werk geen eigen parkeerterrein? Ook gek.

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

nee die betaald da nie… ben maar uitzendkracht wor… dan hedde pech zeg maar, ze hebben wel een parkeergarage, maar beperkt, en daar moeten ’ belangrijke mensen’ staan zeg maar… die van ver motte komme…

Belachelijk zeg. Kan je die parkeerkosten nog van de belasting aftrekken, ofzo?

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

geen idee… ja ik bedoel we zitten naast het station… stimulerend openbaar vervoer misbruikt, maar mij krijg je de BBA bus nie in ! ga ik nog liever fietsen !!

Of met de tomos

Groetjes,

Michèle

Balen voor je. Hoe lang moet je nu gaan fietsen en waarom krijg je dan 3 boze ping berichten?

Groetjes Corina

3 boze ping berichten van me collega’s die dus bij de betaalautomaat stonden om hun parkeerplek te betalen en ineens 8 pleuri moesten betalen ipv 4!

… het is nie heeeel ver, bedoel ben gewoon lui van nature (ja ja ik geef het toe) denk een normaal fietsend iemand, een kwartiertje… maar ja bij mij word het dan al snel 25 minuten, en naar de stad da’s echt te doen, maar ik moet onder het station door, da’s het laatste stukkie, en da’s toch een helling…pffhhh moet ik de eerste 3 kwartier bijkomen op me werk hahaha

maar ik heb collega gevonden die woont hier een paar straten verder, en fietst ook, jong meisje denk dat ze nog geen rijbewijs heeft, maar misschien wil die mijn bikebuddy worden…da’s altijd gedeeld leed, en veel gezelliger…

maar manlief vond een tomos ook een strak plan, want die ging nu ff naar zijn broertje…en die had ook zoiets van, lekker man als we nu een tomosje hadden,dus er is hoop voor dit luie mokkel hahahaa

Je blijft er wel lekker strak van van dat fietsen. Ik ben er 12 kilo mee verloren

Groetjes,

Michèle

nou vandaag ben ik wel met de wagen maar heb ik hem verder op geparkeerd langs het spoor is een parkeerplek , gratis… wel een endje wandelen, dus ik heb me sport voor vandaag al gehad… blehhh maar ja ik moet gewoon op de heenweg denken, 4 euro, en op de terugweg ook 4 euro hahahahaha

Ken je wel ijsjes voor kopen die je er toch weer affietst

Groetjes,

Michèle