Ik 42 weken en 3 dagen zwanger ben?

Volgens mijn oude ticker dan…Als je berichten terug leest van vóórdat Max geboren is, telt die oude ticker gewoon door. Over 10 weken ofzo ben ik dus een jaar zwanger! Asje/Kimmetje, hoe kun je een oude ticker zeg maar laten stoppen in oude postings??? Of blijft die altijd staan en telt 'ie gewoon door? Inmiddels heb ik natuurlijk alweer een mooie ‘Max-ticker’ gemaakt!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Woooowww 42 weken en 3 dagen zeg!! hahahahaha Had je dat volgehouden???

Liefs, Melanie

Dus op ikke ben kunnen we wel een olifantendraagtijd hebben

Groetjes,

Michèle

Ik denk dat die ouder tickers vanzelf stoppen? Als de draagtijd wel een beetje lang wordt, dus waarschijnlijk bij jouw met een paar dagen… Ik heb iniedergeval wel eens in oude forums gezien dat er stond: gefeliciteerd met je baby of iets dergelijks…

Zie hier bijv. het oude topic van mini-boy: http://www.ikkeben.nl/forum/topic.asp?topic_id=18581

Ik kwam er net trouwens een tegen dat je 42 weken en 6 dagen was

Inderdaad die van mini boy is gestopt… Heb je wel de juiste uitrekendatum ingevuld Rainbow??

Groetjes,

Michèle

Het was inderdaad 42 weken en 6 dagen! Hahaha. Inmiddels zou dat 43 weken zijn! Gelukkig is dat er in het echt niet van gekomen, haha, zou niet eens kunnen. Ik had 27-09-2010 ingevoerd, dus ik hoop dat 'ie een keer vanzelf gaat stoppen. Staat een beetje slordig en gek zo! Max, de kleine olifant, 22 maanden gedragen!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

nee in oude topics blijft je onderschrift bestaan , als lilipie er mee stopt ontstaat een kruisje

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”