Ik 3 maart naar de plastische chirurg ga

Eindelijk is het zover.
3 maart ga ik naar de chirurg om een gesprek te hebben omdat ik mijn borsten laat vergroten.
Al vanaf mijn puberteit zit ik over mijn borsten in en heb ik jaren een minderwaardigheidscomplex gehad.
Een aantal jaren geleden wilde ik het al laten doen, maar toen had ik het geld er niet voor.

Nu na de zwangerschap, de borstvoeding en de kilo’s die ik ben afgevallen (ik weeg nu 6 kilo lichter dan voor de zwangerschap) zijn mijn borsten nog kleiner en slapper(dit is nog wel het ergste) dan voorheen.

Ik heb altijd gezegd als ik na mijn bevalling theezakjes overhou dan laat ik ze vergroten.
En nu is het eindelijk zover.

Als het huis verkocht is dan laat ik me meteen opereren.
Ik denk hier al 10 jaar serieus overna dus niemand kan me van gedachten veranderen.
Ik ben nog jong en ik wil niet de rest van mijn leven ongelukkig zijn over mijn borsten.

Nou ik hou jullie zowiezo op de hoogte.
groetjes van een (eindelijk) blije Natasja

Zit er toch nog iets positiefs aan deze hele ellendige rotzooi

Goed zo, GIRLPOWER

Liefs Kristel

Hoi Natasja,

Ik moest stiekum wel even lachen om die laatste paar regels hoor
Over dat je er al 10 jaar over denkt en dat niemand jou van gedachten kan laten veranderen etc. etc.
Meis, dat was ik niet eens van plan!!!
Het klonk zo “verdedigend”.
Heb je soms veel negatieve reakties gehad?
Dat zou vervelend zijn.

Ik ben blij voor je dat je het eindelijk na 10 jaar kan laten doen!
Fijn !

Hou je ons op de hoogte?

Liefs, mamma van Stephan

Gewijzigd door - Bieb op 13 Feb 2004 12:37:17

Ik zou zeggen; ga ervoor!!!

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02)

wouwww goed zeg dat e na 10 jaar dat gaat doen

zoals ze in amerika zeggen:

THE WAY TO GO GIRL!!!

Groetjes
Monique

-Om je vleugels uit te kunnen slaan, heb je een nest nodig.-

ja ik ben wat dat betreft gewoon heel open, tegen iedereen die het maar horen wil vertel ik het, omdat ik gewoon niet wil dat mensen achter mijn rug om praten.

In de loop der jaren heb ik het natuurlijk uitgebreid besproken met vrienden en kennissen, en de meeste doen wel raar en keuren het af.
Maar daardoor laat ik me echt niet uit het veld slaan.

Ik sta er eigenlijk van te kijken dat jullie zo positief zijn, dat is ook weleens leuk om te horen.hahahaha

nou bedankt ennne ik hou jullie natuurlijk op de hoogte.

hahaha.
Ik vond het wel lachen hoor van die theezakjes.Ik kan er (helaas,ook na borstvoeding)over meepraten.En dan al die mensen die zeggen dat het nog wel weer bijtrekt…Oh ja?Wanneer dan?hahaha.
Vreselijk om in de spiegel(vluchtig) te zien dat die “dingen” niet bij de rest van je lichaam passen.
Ik ben er zelf te schijterig voor,en te zuinig,maar ik snap het best.
Waar ga je voor?Grote c cup?
Groetjes eljada

Dat hangt van de chirurg af.
Kijk ik ben bijna 1.80 en ik geef geen 3000-3700 euro uit voor een B-cup, dus het zal wel een grote C worden.
Maar helaas beslist de chirurg dat, omdat hij kijkt of het wel staat met je bouw etc.
(ook wel goed, want anders ken je misschien je eigen grens niet)

Nu ik er zo over praat heb ik er helemaal zin in.hihihihi

Goed hoor! Gewoon laten doen.
Als je daar al zolan mee bezig bent kun je in ieder geval niet zeggen dat het een overhaaste beslissing is.
Je hebt er dus goed over nagedacht!
Zou inderdaad goed naar de chirurg luisteren, te groot is ook niet prettig.
Denk ook om je rug!

Succes!

p.s: misschien een stomme vraag, maar krijgen we ook resultaat te zien?
(bedoel geen blootfoto’s hoor maar gewoon hoe het dan wordt?)

Groetjes Mim

ja hoor,
ik wilde dat al zelf voorstellen, maar ik wist niet op dat kon op dit forum.
Ik laat in ieder geval foto’s van voor en na maken en dan kijk ik wel welke ik tegen die tijd hierop zet.
Eerst moet het huis verkocht worden, want van mijn deel laat ik me opereren

ik vind het moedig van je dat je het laat doen ik wens je er veel succes bij en hopen dat het goed slaagt he toppie

groetjes marielle