Weer naar het ziekenhuis ga voor een echo.
Ik moet er de hele tijd aan denken en juist als je dat doet gaat de tijd zo
tergend langzaam. Ik wil zo graag horen over hoe ons kleintje het maakt.
En ja, ik wil ook best heel graag weten of we een jongetje of meisje mogen verwachten.
Ik 21 februari
Spannend he. Ik vond de tijd ook langzaam gaan voordat er een echo werd gemaakt. We keken er ook altijd naar uit vooral de eerste keer was spannend.
Groetjes van Bianca mama van Jeremy
Miranda, ik ben echt een geluksvogel, want ik krijg bij elke controle standaard een echo. Momenteel is dat om de 2 weken. Ook bij Joel was dat zo, omdat ik vanaf week 5 bij de gynaecoloog liep. Ik kan me ook geen voorstelling maken van het wachten op je eerste echo. 12 weken is je kindje dan toch ongeveer? Ik heb het dan dus al bijna 3x gezien! Ik ben me er wel van bewust dat ik daarmee wel mazzel heb hoor! Maar ja, ik mis ook de bezoekjes aan de verloskundige en dat lijkt me toch wel fijner als in het ziekenhuis. Het is allemaal zo medisch bij ons. Ik lees uit je verhaaltje dat jullie misschien ook het geslacht van je kindje wilt weten? Spannend hoor! Ik weet het ook, maar twijfel toch sterk, best gek. Ik druk het zelfs een beetje weg, omdat ik het heel verwarrend zou vinden als bij de geboorte blijkt dat het toch anders is dan waar je je op in hebt gesteld. We hebben trouwens al wel een meisjesnaam, maar ik twijfel heel sterk tussen 2 jongensnamen… Mijn man wil het er niet echt over hebben. Voor hem is het gewoon 1x een naam zeggen die je wel wat vindt en dat wordt het. Nou, ik wil het gewoon echt mooi vinden, dus doe er wat langer over. Ook het gedichtje zijn we nog niet uit… Lekker stel zijn we he?
Groetjes, Mariëlle en Joël
och wat spannend zeg kan me voostellen dat de tijd zo erg lang duurt
gaat verder alles goed met je??
Groetjes Marianne mama vanRuben
Hoi Marianne, wat leuk weer iets van je te lezen !
Je bent tegenwoordig een stuk minder op ikkeben is het niet ?
Ja het gaat hardstikke goed met ons.
Hoe is het met jullie ? En met Ruben ?
Marielle, je bent inderdaad een bofferd dat je zo vaak een echo krijgt.
En wat je schrijft over namen, ja zo is mijn vriend ook.
Hij wil er nu nog niet eens over nadenken zegt hij als ik met een mooie naam komt.
Hij zegt dat duurt allemaal nog zo lang daar ga ik me nog niet mee bezighouden nou daar snap ik dan niets van vooral omdat ik het zo leuk vind om daar nu al over na te denken.
Op internet kun je trouwens supermooie gedichtjes vinden weet je dat ?
Ik hoop dat je een mooie vind en anders kun je er altijd nog zelf 1 bedenken dat is helemaal bijzonder !
Groetjes van Miranda