Ik 2 weken geen internet had

Dus zat best te balen, omdat je toch altijd wel mensen hebt met wie je contact hebt, alleen via computer, dus je ze niet kunt bereiken. Heb straks honderden emails binnengehaald, en die ben ik langszaam aan het checken, maar nu kan ik weer geen connectie maken met mijn provider. Kan wel gewoon internet op, maar geen emails ontvangen. Maar dat zal ook wel weer goed komen.

Hey Carina,

Snap volkomen wat je bedoeld dat balen.
Gisteren was er water over mijn toetsenbord heengevallen en hij deed het helemaal niet meer was echt balen.
Zag dat mensen op msn met mij spraken maar ik kon niks terug zeggen werd even gek haha (verslaafd)
Dus ben naar boven gegaan het toetsenbord van mijn zoontjes pc geleend en heb iemand gevonden die hem gisteravond gemaakt heeft voor maar 5 euro.
Dus ben ook weer blij.

gr. Debora

Ja, dat is inderdaad ook vervelend.

Kan ondertussen emails ontvangen, maar heb nu geen virus scanner op mijn computer, want om de een of andere reden blokkert McAfee mijn emails. Heel raar, want die krijg je gratis van xs4all er bij en voor heen deed die het wel altijd. Dus moet nog even contact met ze opnemen.

ow wat vreselijk zeg , echt een kleine ramp hihihi
zou ik ook gek van worden hoor
ikke-ben is niet bij te houden dan he!!
ik zit het weekend altijd op de camping , nou dan ben ik even bezig hoor
om alles te lezen
en je mail pffff , ik heb veel spam (kan tegenwoordig ook me penis vergroten???)
dus dan heb ik rustig 50 mailtjes , dus wat heb je niet na twee weken??
nou gezellig dat je er weer bent!!!

groetjes Nancy ,mama van Randy 10jr, Damon 7jr en Chloƫ 7 mnd