Ik 2 maanden alleen ben

Gisteren moest mijn lieve schatje zich melden bij de politie,omdat hij nog een straf open heeft staan van 62 dagen…
Moet je nagaan,dit is iets van 4 jaar geleden en daar komen ze nu pas mee aan !!

Ik ben us 62 dagen “alleen” en da’s best wennen, gelukkig is Destiny er nog…
Zij kan me altijd zo lekker opvrolijken!!

Jeetje dat lijkt me wel vreemd.
Ik ben wel eens een paar dagen alleen geweest toen Denn naar Pinkpop was maar dat was geen 2 maanden.
Ja, hopelijk kan je wel met je kindje op bezoek.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-2004).

Ja, wel apart na vier jaar…
Lijkt me inderdaad erg vervelend.
Ten eerste omdat je natuurlijk 2 maanden alleen zit.
Maar het lijkt mij ook vervelend om vragen te krijgen van mensen, zo van: "goh, waar is…(weet zijn naam niet ) eigenlijk?"
En dat je dan moet uitleggen dat hij in de gevangenis zit en waarom etc. etc.

Sterkte in ieder geval!

P.S. zit hij er nu al en mag je hem vaak bezoeken?

Groetjes, mamma van Stephan

Ja, inderdaad.
Of zo’n werkstraf van zoveel uur?
Kan dat niet?
Zou natuurlijk fijner zijn want dan zie je hem vaker.

ik zie dat het allemaal veel vragen bij jullie oproept…dus ik zal even wat uitleggen!

*we kunnen 1 keer in de week op bezoek,dat is dan voor ong. 1,5 uur.

*afkopen kan niet (hihi,zou ook wel erg duur worden denk ik…) werkstraf kan ook niet meer…
Hij heeft dat wel gedaan maar is ziek geworden en kon 2 weken niet werken,toen hij weer beter was, kon hij alleen maar 1 dag in de week voor wekstraf tercht en op die manier zou het dan dus een eeuwigheid duren voor hij van die werkstraf af was. Hij moest namelijk 168 uur werkstraf doen.
Door een misverstand met zijn reclasserings-beamte (nou zeg eigelijk maar grote ruzie), heeft zij van de reclassering de justitie een bericht gestuurd waarin stond dat de werkstraf mislukt was.
Dat betekend dus dat je dan de overige dagen moet uit gaan zitten.

en zo is het dus gekomen dat hij zich nu moest melden…

Alleen bepaalde vrienden en familie weet dat hij nu dus 2 maanden moet zitten in de bajes…
Andere mensen die het me vragen zeg ik gewoon dat hij even een paar dagen weg is…
het gaat ze ook verder niet veel aan toch?

Hoop dat het zo een beetje duidelijk is?

groetjes Bettina

wel vervelend, idd twee maanden, lange tijd. maar goed, dan is het ook achter de rug. en dat moet je dan maar als positief zien denk ik?

en, idd, als je zegt dat ie een paar dagen weg is, vissen met vrienden ofzo, dan komen ze der echt niet zo snel achter dat ie er twee maanden achter elkaar niet is.
als ze dan weer bellen: he bah, je hebt ook pech, vanavond toevallig weer net niet thuis

veel sterkte komende maanden,
mo

ik ga me verder niet met deze topic bemoeien maar weet je wel dat je nu deze info open en bloot op het internet zet en als iemand jou naam intypt op google dat de kans groot is dat ze in deze openbare topic terecht komen?

groetjes Kim, mama van

en

Nee, ik denk dat als je het zo wil houden, dat bepaalde mensen het maar weten, dat je dan nog beter even kan vragen of Kim de topic wil verwijderen.
Of dat je je eigen berichtjes aanpast ofzo…
Want idd, de hele wereld kan dit lezen…

Voordat deze topic misschien verwijderd wordt, wil je ik je sterkte wensen de komende twee maanden. Vervelend zeg dat ie zijn werkstraf niet af kon maken.

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

Sterkt hé. Ikzou deze topic ook van het internet afhalen.

Groetjes,

Diana moeder van Daan

ja,ik zal vragen of ie bij deze verwijderd kan worden…

nog wel even bedankt dat jullie zo meeleven!!

groetjes Bettina

en aan wie zou je dat willen vragen dan?

groetjes Kim, mama van

en

Kim weer hoor…

Gewijzigd door - Bieb op 12 Jan 2005 19:53:38

Hahaha die Kim !!!

Dat verwijderen kun je toch gewoon zelf doen?!?!

Groetjes,

Diana moeder van Daan

Wat je zelf geschreven hebt wel, maar niet de hele topic. Dat moet je dan weer aan onze kim vragen.

Oke, dan weet ik dat voor het geval dat ik eens wat wil verwijderen.

Groetjes,

Diana moeder van Daan

helaas is kimmie echt zo dat als ik nu ga verwijderen niemand weet waar ie aan toe is dus sorry ik laat hem staan totdat ze zelf kan reageren, een mailtje voldoet hoor aan mij of tries of els offe naar info@ikkeben.nl

groetjes Kim, mama van

en

Kim, misschien een ideetje om dat bij de algemene regels of FAQ te zetten?
Je moet namelijk maar weten dat je bij jou moet zijn…
Ik wist het in het begin ook niet hoor… (maar dat kan ook aan mij liggen, ben nogal een computer-leek )

Gewijzigd door - Bieb op 12 Jan 2005 20:52:19

bieb, ik ben een admin en er zijn 2 moderators op dit forum, die staan met naam en toenaam genoemd en toch komen jullie altijd bij mij dus hupla het is wel duidelijk dat je bij mij moet zijn, zeker gezien mijn eerste reactie op deze topic

groetjes Kim, mama van

en