IJsjes?

Ik heb een vraagje, geven jullie julliekinderen mat dit warme weer ijsjes?
Ik weet niet of dat al mag, en zo ja welke ijsje geef je dan?

Onze zoon wordt 27 juli 1 jaar

Al vast bedankt

[img]http://lpmm.lilypie.com/wBw6p2.png" width=“200” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Premature Baby tickers” />
Melanie Hengeveld

Ja kan zelf ijsjes maken he in van die vormpjes van welke aanmaaklimonade of sap dan ook! Heb je waterijs! En ook lekker, danoontje met en stokje in de vriezer, lekker en gezond! Succes

je kunt ook ijsjes maken met dixsap. Staat op de fles.

22-12-2009 colin geboren

Ja hartstikke leuk … Alleen bereid je voor … Hier nl een boy die het nog steeds niet lekker vind. Hij vind het te koud denk

Phine eet wel al zelf een ijsje op, die kleine waterijsjes van de AH, ze vindt het heerlijk. Daarna wel een bende natuurlijk, want met dit weer smelt het net wat harder dan dat zij kan likken, zoooo lief!

Hier nog eentje die het absoluut niet moet Maar het mag al wel hoor. Lekker met dit weer.

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Luka krijgt 1x per dag zo’n Festini perenijsje, vind hij heerlijk! De rest vind hij niet lekker. Hij krijgt nu ook zijn 8e tandje door, dus dan vind hij het ijsje nog lekkerder!
Meestal krijgt hij rond 14.00 uur een ijsje, op het warmsr van de dag, zeg maar.

Hier ook een ijsjes fan! Jasper vind het reuze interessant …en lekker!
Had mini waterijsjes van C1000 gehaald, een groot succes. Of een helft van een dubbellikker, ook prima. Maar een volgende keer ga ik wel even opletten op gezonde ijsjes, of zelf iets invriezen…dat zal gezien de kleurstoffen en suikers in de meeste ijsjes wel iets beter zijn

Oja, bereid je voor op geklieder…vooral als je kindje in de ‘zelf doen’ fase zit!!Hihi. Ik vond het eerste ijsje erg lachwekkend, zat er helemaal onder gekliederd omdat ie steeds vol verbazing met zijn handjes dat koude ijsje wilde vast pakken in plaats van het stokje, en de druppeltjes die er dan afsmolten moesten met zijn vingertjes uitgesmeerd worden over het blad van de kinderstoel…

Succes!
Groetjes Carolien

Lilypie Premature Baby tickers