Morgan heeft morgan kerstlunch op het kdv en de ouders was gevraagd iets te maken dus ik heb net in 3 sessie ijscakejes gemaakt. Voor de mamma’s die denken huh de foto’s:
Groetjes,
Michèle
Morgan heeft morgan kerstlunch op het kdv en de ouders was gevraagd iets te maken dus ik heb net in 3 sessie ijscakejes gemaakt. Voor de mamma’s die denken huh de foto’s:
Groetjes,
Michèle
MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
MMMMMMMMMMMM
Ik HOU van Cakejes… mmmm…
Leuk bedacht hoor!!
mmmmm…
Hihi Groetjes Kristine
Gewijzigd door - kristine op 20 Dec 2010 22:53:01
Zij waren zeker goed gelukt en ook op het kdv vonden ze ze heel erg leuk. Mede ook omdat ze heel veel culturen hebben en ze dit dus allemaal mogen. Alleen je wilde me vanmorgen niet horen met wegbrengen. Ik met de wagen door die dikke laag sneeuw en daar dat blad op. Er is er 1 gevallen en morgan heeft in 15 minuten een heleboel nieuwe woorden geleerd waarvan ik hoop dat ze ze ook weer snel vergeten is.
Groetjes,
Michèle
Het lijkt mee te vallen Mriek, geloof dat er niet veel is blijven hangen. En alle kindjes vonden het lekker behalve morgan, maar ze hadden er slagroom op gedaan en als morgan iets niet lust is het slagroom
Groetjes,
Michèle
Gekke Morgan. Juist met slagroom zijn ze nóg lekkerder! Enne, fijn dat haar geheugen haar in de steek lijkt te laten
Groetjes,
M