Bedankt voor jullie snelle reacties! Ik ga het maar gewoon doen. Ik zal er toch achter moeten komen of het kan, want anders zou ik straks de hele zomer niet een keer een paar uurtjes weg kunnen…
En tja michèle, Joey kan altijd bij mijn ouders slapen, graag zelfs want opa en oma doen niets liever, maar de laatste tijd heeft hij daar al zo vaak geslapen, dat ik me een beetje schuldig voel. Ik ben bang dat Joey het daar straks leuker gaat vinden dan bij ons, omdat hij daar natuurlijk lekker verwend word, en de hele dag wel iemand met hem speelt.
Ik heb daar thuis geen tijd voor, hier moet hij zich ook alleen kunnen vermaken, en dat gaat perfect hoor! Hij speelt zo een uur in de box en als het hem gaat vervelen leg ik hem op de speelmat of in de schommel en is 'ie zo weer een tijd zoet. Maar ik ben bang dat ik mijn lieve kind verpest door hem bij anderen zo te laten verwennen.
Maargoed, we gaan dus lekker winkelen en we zien wel hoe het gaat… Ik zit alleen even met de voedingen. Normaal krijgt hij om 3 uur een fles, om 6 uur een potje en om 7 uur de fles en naar bed. Nou heeft hij vanmorgen uitgeslapen, dus hij zit al een uur later vandaag. Ik zie het alleen niet zo zitten om de groente in de stad ergens aan hem te geven. Die verschuif ik denk ik maar naar half 8. Moet lukken als hij de fles van 3 uur om 4 uur krijgt. Ik ben benieuwd!
Groetje Anouk