Ietsje later naar bed?

Hallo mama’s
Joey gaat altijd om half 7 in bad, en daarna krijgt hij zijn flesje en gaat hij de hele nacht slapen.
Maar nu is het zulk lekker weer en vanavond koopavond… Papa en mama willen vanavond dus graag even naar de stad, maar we willen en hebben geen oppas voor Joey. Zou het erg zijn als Joey vanavond dan tegen 8 uur naar bed gaat? Papa is om half 5 thuis, dus als we dan direct de bus pakken kunnen we lekker even 2 uurtjes shoppen.
Nou zal een uurtje later naar bed vast niet zo heel erg zijn, maar als Joey nou in de wandelwagen in slaap valt, ben ik bang dat hij daarna niet meer in bed wil slapen… Iemand ervaring?

Groetje Anouk

Lilypie 1st Birthday Ticker

ja ervaring was dat nick idd de hele tijd sliep en ik hem zo overkon tillen in bedje had makkelijke kleren aangedaan en menneer vond het prima thuis aangekomen hem uit zijn wandelwagen en toen paar slokjes drinken diksap of melk schone luier na bedje gebracht en hij sliep de volgende dag zelfs uit hahaha
gewoon doen gaat goed mooi om te weten gaat niet goed ja jammer dan

groetjes wendy

Morgan reageerde er laatste heel slecht op. We waren bij mijn schoonmoeder geweest en daar blijven eten. In de wagen had ze liggen dommelen en daarna thuis in bed, maar de hele nacht was het bal.

Nu ik weet dat ze logeren kan laat ik haar liever ergens slapen. Blijkbaar is ze gevoelig voor onderbrekingen.

Wil niet zeggen dat jou mannetje dat ook is hoor. Ik bedoel met Kerst was het bij ons ook geod gegaan, dus proberen, anders weet je het niet.

Groetjes,

Michèle

ik legde lieke ook vaak ergens anders svond’s in bed of wandelwagen en als we naar huis gingen maakte ik ze niet te wakker. En eenmaal thuis gewoon over in haar eigen bedje gelegd.
Nooit geen problemen mee gehad.
Gewoon even proberen hoe hij erop reageert zou ik zeggen.

groetjes Gytha

Bedankt voor jullie snelle reacties! Ik ga het maar gewoon doen. Ik zal er toch achter moeten komen of het kan, want anders zou ik straks de hele zomer niet een keer een paar uurtjes weg kunnen…
En tja michèle, Joey kan altijd bij mijn ouders slapen, graag zelfs want opa en oma doen niets liever, maar de laatste tijd heeft hij daar al zo vaak geslapen, dat ik me een beetje schuldig voel. Ik ben bang dat Joey het daar straks leuker gaat vinden dan bij ons, omdat hij daar natuurlijk lekker verwend word, en de hele dag wel iemand met hem speelt.
Ik heb daar thuis geen tijd voor, hier moet hij zich ook alleen kunnen vermaken, en dat gaat perfect hoor! Hij speelt zo een uur in de box en als het hem gaat vervelen leg ik hem op de speelmat of in de schommel en is 'ie zo weer een tijd zoet. Maar ik ben bang dat ik mijn lieve kind verpest door hem bij anderen zo te laten verwennen.

Maargoed, we gaan dus lekker winkelen en we zien wel hoe het gaat… Ik zit alleen even met de voedingen. Normaal krijgt hij om 3 uur een fles, om 6 uur een potje en om 7 uur de fles en naar bed. Nou heeft hij vanmorgen uitgeslapen, dus hij zit al een uur later vandaag. Ik zie het alleen niet zo zitten om de groente in de stad ergens aan hem te geven. Die verschuif ik denk ik maar naar half 8. Moet lukken als hij de fles van 3 uur om 4 uur krijgt. Ik ben benieuwd!

Groetje Anouk

Inderdaad gewoon lekker doen. Als het niet lukt is dan is dat jammer, maar als het wel lukt
Laat je weten hoe het is gegaan??

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

hoihoi!

Nou we zijn lekker de stad in geweest, en Joey slaapt nu bijna… We waren om 7 uur thuis, daarna heb ik een potje groente geprobeerd, maar daar had hij geen zin in, dus lekker in badje en een fles en naar bed. Anders dan normaal is hij wel lang aan het zeuren en huilen in bed, maargoed, normaal doet hij zo vlak voor het slapen gaan niet zo veel indrukken op.
Dat weten we dan ook weer, als we weer eens willen shoppen op koopavond, kan dat best met ons ventje erbij

Groetje Anouk

mooi dat het goed is gegaan voor je en nou niet teveel geld gaan uitgeven op donderdag avond

Lekker dat het zo goed ging weet je dat je dat ook weer kan doen Niet te vaak alleen he

Groetjes,

Michèle