Iets romantisch voor kerst

Wist je dat ik iets romantisch voor kerst nodig heb?

Geen reisje ergens heen of weekendje weg met zijn twee want dat kan ik niet!
Ik laat Aaron niet alleen.

Weet iemand iets leks om te geven?
Ik ben daar echt A-romantisch voor om iets leuks te bedenken.
We geven elkaar nooit iets eigenlijk.
En in Januari is vriendlief ook nog eens jarig en wat moet ik dan geven?

Helpen jullie mij even op gang?

Bedankt!!!

Gr, Danielle

Dan maak je er toch een weekendje weg met z’n drieetjes van?
Kan ook heel gezellig zijn, en als kindlief op bed ligt kun
je het alsnog romantisch maken.

M.

Je hoeft ook niet per se een weekend weg om wat romantisch samen te doen.
Wat wij nog wel eens doen is de kinderen eerst laten eten en zodra die op bed liggen elf nette kleding aan en dan gaan wij thuis samen dineren. En dan lekker uitpakken met luxere dingen(Lang leve de vele kant en klare luxe overndingetjes die je in deze kersttijd hebt want het moet natuurlijk wel te doen zijn je kunt niet een hele dag in de keuken gaan staan met de kids om je heen)
Muziekje aan kaarsjes aan lekker wijntje erbij. En dan zonder de stress oppas regelen op tijd thuis moeten zijn ed. Hier werkt dat echt goed.

Qua cadeau’s ben ik ook niet echt romantisch geloof ik. Dat draait hier meestal toch uit op iets waarvan hij heeft laten vallen dat hij het graag wil hebben zoals bv gereedschap.
Maar je zou bv ook kunnen denken aan een horloge oid of concertkaartjes voor z’n favoriete band.

Groetjes Ramona

@moon: hij hefet 3 horloges in de kast en wil er nooit een aan!
Dat word hem niet.
Savonds samen eten…tja…weet niet…zo zijn wij weer niet want als aaron in bed ligt dan gaat vriendlief zijn ding doen en ik mijn ding of we lffen samen moe op de bank.

haha,nee romantisch zijn wij zeker niet he!

Ik hoop op nog meer reacties…maar een kadobon houdt ik wel in mijn hoofd…vind ie altijd fijn!

Gr, Danielle

http://www.yoursurprise.nl

Kijk eens op deze site, hebben ze zoveel leuke dingen waar je iets met een foto kunt doen van flessen wijn tot boeken en horloges Van schorten tot glazen, cd’s noem maar op.

Goede service, snel in huis. En nee ik heb geen aandelen

Liefs Michelle

je hebt van die hele leuke badpakketjes. daar zitten dan b.v. rozenblaadjes in voor in bad, massageolie, blinddoekje. dat soort dingen. dan zet je overal kaarsjes neer in de badkamer, en daarna in de slaapkamer toastjes met lekkers en een lekker drankje. geloof me, dat werkt

@mama van Rico…haha…ervaring ermee dan?
Maar dat is niet “wij” dat krijg ik nooit voor elkaar en daarbij…ik ben dik en voel me eigen niet zo fijn als ik samen met vriendlief in bad moet zitten!

Ik wacht af…meer reacties?

Gr, Danielle
Maar wel leuk bedacht mama van rico!

Als wij samen iets gaan doen, gaan we eigenlijk altijd naar het theater. Cabaret van Lenette van Dongen, Bert Visscher of Jochem Meijer. (Al zijn kaartjes voor Jochem verschrikkelijk moeilijk te verkrijgen!!)

Naar de bios zijn we al vijftien jaar ofzo niet geweest. Flimpje kijken op de bank is meer ons ding. Kun je de volume zelf instellen, in de bios staat hij zo giga hard.

Anders een dvd’tje huren of kopen en wat lekkers erbij. Stukje kaas, komkommerthe, worstje en toastjes. Altijd leuk.

Mamma van:
Anna geboren op 2 juli 2007
Nora geboren op 4 juni 2009

Wat ook wel leuk is,een ontbijtje laten bezorgen! Volgens doet Bakker Bart dat wel. Lekkere broodjes, sapje, kopje thee…

Dat kun je ook romantisch doen als je de avond ervoor lekker hebt gekookt, of een kok inhuren (kan ook leuk een makkelijk zijn!). Dan de morgen erna ook nog even na genieten…

Mamma van:
Anna geboren op 2 juli 2007
Nora geboren op 4 juni 2009

Of gewoon een leuke film kijken 's avonds. Wel samen natuurlijk. Lekkere hapjes erbij, wijntje/frisje/biertje erbij en gewoon rustig aan genieten. Misschien een abonnement op een leuk tijdschrift? of een cadeaubon waarmee hij zelf een proefabonnement op een tijdschrift uit kan kiezen?

Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers