Iets leuks doen , kindje 14 maand

hoi dames, ik vroeg mij af of jullie nog goede suggesties kunnen doen…
mijn vriendinnetje stewardess vaak van huis heeft november vrij, ze wil dan een daggie iets leuks gaan doen met mij en pippy…
vind ik natuurlijk kei leuk, maar we willen ook echt iets voor pippy eigenlijk, en wat ook voor ons nog te doen is (ze heeft zelf geen kids…) maar wat is nu wel tof om te doen,want ik zit me al suf te piekeren…

en hoe als ik bv een dagje wegwil doe ik dat met het slaappie gewoon overslaan …?? kijk vind de efteling ook leuk en dat is hier dichtbij …maar ja als het giet schiet da ook nie op wor, en om een paar uurtjes te gaan en dikke entree voor ons te betalen (nie voor die kleine maar voor ons … ) is ook wel zonde !

iemand knallende ideeen ?

Is een dierentuin niet leuk? Erik slaapt gerust in de buggy hoor, tussen de middag, als we een hele dag weggaan. Misschien doet Pippy dat ook wel?

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

De dierentuin is heel erg leuk!

Efteling zou ik persoonlijk niet doen, omdat ze toch nergens in kan, het het dan alleen maar lastig is.
Verder kan je natuurlijk ook gaan zwemmen, oid.

Dat slapen komt vast goed, zaterdag waren wij in het dolfinarium en Seth heeft gewoon en de wagen geslapen.

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

hahaha nou efteling, sleep ik haar verder ook overal mee in hoor ! da’s geen probleem bovendien ist ook een makkelijk geval… (heb alleen nog niet ervaring met slaappies overslaan, of anyways nie de laatste tijd, het is nog al een slaapkop dus ik denk wel dat ze inslaap valt als ze moe is hoor ) maar ik kreeg alweer gezeik over de efteling,want daar zijn we nog niet geweest, en papa wil dan mee, dus dat doen we dan maar met zijn 3e van de zomer…

de jongegezinne-beurs, nou ieder zijn ding,maar no way in hell dat ik daar nog een keer heen ga, ben dr heen geweest toen ik zat te denken over kinderen en ben zowat weer aan de pil gegaan naar een middag op die beurs.VERSCHRIKKELIJK, aangezien ik me vriendin ken, wil ik haar dat niet aandoen,want dan krijgt pippy daar waarschijnlijk nooit een vriendje of vriendinnetje, denk dat ze helemaal gek word, en ikke nog erger … owww sorrie maar dat vond ik echt zooowoowowowow erg…ken ik nie tegen !

maar ik had gezien dat ze hier ergens , nuenen da’s 40 km van hier ook een dierentuin hadden de vleut, ik denk dat dat wel okay is, is ook niet zo ver weg, en diertjes vallen altijd wel in de smaak… heb ze er genoeg van , zijn we zo weer thuis da scheelt…

hahahaha … nou waar zal ik beginnen , schreeuwende kinderen, rennende kinderen, huilende kinderen, de verschoonafdeling, kakkelende moeders en dan een stuk of tig, babywagens die op me hielen rijden…
ik moet zeggen dat ik dat wel verwacht had hoor… ik ben niet zo van drukte, en dan vind ik drukte met volwassenen nog wa anders als met kids erbij, ik kan er gewoon niet tegen word er helemaal kriebelig van…
ik vind de prenetal af en toe al erg… toen pippy onderweg was, ben ik ook 1 middag naar de babydump gereden en naar de ikea, en allus aangeschaft, eerst gevraagd of alles op voorraad was, in die bus gemikt, en gaan met die banaan alle babywinkels afhuppelen daar doe ik niet aan !

Als je op een doordeweekse dag gaat, lekker de dierentuin doen. Dan is het niet zo druk en kun je overal doorlopen. Met regen blijf je gewoon in een van de binnenverblijven hangen. Dat moet je in het weekend niet doen, zeker niet als je niet zo goed tegen drukte met veel kinderen kan!

Bovendien ga je uit jezelf niet zo gauw naar de direntuin (wij in ieder geval niet) en als je er bent zijn al die beesten eigenlijk heel leuk. Je kunt ook op je gemakje even gaan zitten om wat te eten en drinken en ze hebben in bijna alle dierentuinen ook wel een grote speeluin waar pippy lekker kan spelen en jullie weer rustig bij kunnen gaan zitten.

En gewoon een kaartje aan de poort kopen. Mocht het nou echt een regendag worden, kun je altijd nog naar een overdekte speeltuin ofzo gaan, of inderdaad de sesamstraatshow ofzo.

Veel plezier in elk geval!

Liefs!

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers