Iets lenen - gaat kapot


#1

Voor een jaar geleden denk ik inmiddels al, hebben wij een dvd geleend van vrienden… Daarna niet meer aangedacht, en ook hun niet.
Nu zag ik hem na het uitpakken van wat dozen weer liggen, en ook zij vroeg er weer naar, en heb haar de dvd terug gegeven.
Kreeg Chris vanmiddag een boze sms met daarin het verhaal dat de hele dvd kapot was, en niet meer door de dvdspeler te lezen was, en hoe we dit gingen oplossen.
Dus Chris vraagt aan mij, heb jij die dvd terug gedaan?? Dus ik zeg Ja hoezo? Oh nou die dvd is beschadigd, waarop ik hem aan kijk en zeg dat ik dat niet gedaan heb, heb hem alleen netjes terug gegeven.
Nou ja goed… komt er op neer, Joël zou hem ooit eens in handen hebben gehad, en met de verhuizing is ie ook beschadigd en ze willen graag dat wij een nieuwe kopen… die verrekte dvd kost 40 euro!!!
Ben dus al een beetje aan t zoeken op marktplaats, en heb wel wat gevonden, maar kunnen wij het maken om hun een 2e hands dvd te doen? Of moeten wij een nieuwe kopen??

Misschien heeft toevallig iemand hier hem in de kast liggen en wil er goedkoop vanaf?? Dvd van OZ, Seizoen 1

Greetz, Melanie



#2

Tja… Ik zou een nieuwe kopen. Via Marktplaats weet je ook niet zeker of de DVD goed is. Aan de andere kant; als je iets uitleent, kan het zijn dat het stuk gaat. Maar ik zou dus een nieuwe kopen, als ik zeker weet als dit door mij of ons beschadigd zou zijn geraakt.

Groetjes Natasja



#3

Als ik zeker wist dat iets wat wij geleend hebben, hier kapot is gegaan, dan zou ik ook een nieuwe kopen voor de eigenaren. Ik zou wel de kapotte DVD terugvragen, want daar hebben jullie dan recht op. Je weet maar nooit hoe kapot-ie echt is! De ene DVD-speler is gevoeliger dan de andere dus mogelijk dat-ie het in jullie DVD-speler nog wel doet.

Groetekes, Sje


#4

Oke thanks voor jullie snelle antwoorden.
Ik denk dat ik hem bestel op bol.com maar dan wel 2e hands, vind het gewoon echt zonde van t geld, dat wij ook beter kunnen gebruiken.
Op bol.com staat ie 2e hands ook op voor 12 euro.

Greetz, Melanie



#5

Overigens, iets heel anders, maar ik kijk niet zoveel TV en nu loop ik me suf te piekeren wat OZ is. Kun je mij verlossen?

Groetekes, Sje


#6

Voor Sje:


#7

Oh haha, ik dacht dat OZ een afkorting was net zoals bijv. GTST, ONM, ATWT, etc., maar het is dus gewoon de volledige naam van de serie?!

Dank voor de link!

Groetekes, Sje


#8

Ik denk dat je van BOL wel kan verwachte dat het in nette onbeschadigde staat is dus dat zou ik ook doen

[img]http://lb3m.lilypie.com/my9gp1.png" width=“200” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Third Birthday tickers” />


#9
quote:
Ik denk dat je van BOL wel kan verwachte dat het in nette onbeschadigde staat is dus dat zou ik ook doen

Nou, niet altijd hoor! (Sprak zij uit ervaring).
Ik heb eens een keer tweedehands een CD aangeschaft bij Bol en het doosje zag er sowieso al niet meer uit, plus er zaten kleine krasjes op de disc zelf. Gelukkig deed de CD het wel gewoon helemaal goed, en ik wilde hem heel erg graag voor de kinderen dus ik heb hem gehouden en zelf sowieso het doosje vervangen.

Maar “als nieuw” zoals de adverteerder aangaf, dat klopte niet en dat heb ik ook in de beoordeling gezet.

Groetekes, Sje


#10

Sorry ben helemaal vergeten om nog even wat te posten.
Wij gaan de dvd gewoon op bol bestellen 2ehands… mochten daar wat kleine krasjes op zitten is dat nog niet zo heel erg, want hun dvd was ook niet krasvrij. Als ie het maar doet!

Greetz, Melanie