Iets anders dan Liga

Hallo Allemaal,

Mijn dochter krijgt 's-middags rond 15:00 uur een Liga en wat sap. Maar nu wil ik voor de Liga eens wat anders, alleen dat lukt nog niet echt. Ik heb rijstwafeltjes, soepstengel en Bambix-koekjes geprobeerd. Die zijn alleen vrij hard en ze heeft nog geen tandjes. Ze kan er dus nog niet goed mee overweg. Als ze de Liga in haar mond heeft, wordt dit zo zacht. Hebben jullie nog ideeën wat ik anders kan geven?

Alvast bedankt!

Groetjes Natasja

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Hier heeft het heel lang geduurd voor Jurian iets bij zijn drinken om 15 uur wilde hebben. Dus geen liga / geen rijstewafel etc etc. Nu eet hij er nog heel weinig van soms een halve liga of paar hapjes soepstengel meer niet… terwijl Jurian al 7 tandjes heeft!

Alternatieven heb je zelf al opgenoemd dus weet je verder niets anders aan te raden… alleen gewoon rustig of die liga geven en als ze hem niet wil dan gewoon niks… oh ja broodkorst dat willen ze soms ook nog wel, wordt ook zacht gesabbeld in het mondje…

Ik weet niet vanaf welke leeftijd het is, maar rozijntjes vinden kinderen ook vaak heel lekker…

Groetje Anouk

[img]http://b1.lilypie.com/pPLip2.png" alt=“Lilypie 1st Birthday Ticker” border=“0” />

Rozijntjes!

Groetekes, Sje

rozijntjes is hier drama… blijven uur in zijn mond zitten en hij krijgt ze niet weg. Toch heeft hij al 7 tandjes en eet wel kaas etc op brood…

(tip als je rozijntjes doe dan is die van zonnatura beter zachter van smaak zeiden ze op het cb)

Inderdaad, rozijntjes. Wij hebben ook die van zonnatura. Soms blijven ze plakken tegen z’n gehemelte of blijven ze in z’n wang zitten en dan spoelen we het even weg. Of broodkorst, dat wordt inderdaad ook zacht door het sabbelen.

Groetjes!

Bij hoeveel maanden geef je rozijntjes???

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker

zodra ze goed brood kunnen eten … mogen ze rozijntjes

Oke… Nou dat is gelukkig al heel snel… Leuk,

Bedankt allemaal. Ik heb rozijntjes gehaald en ze vindt ze lekker! Bedankt voor de tip!!

Groetjes Natasja

Hier ook rozijntjes en ze vindt soepstengels lekker. Verder ook gewone crackertjes (die kleine vierkante van LU). Liga smaakt naar niets vind ik zelf en heeft Minke nooit lekker gevonden.

groetjes

Tim is ook nooit een koekjesmonster geweest. Hij heeft dus een tijdje niks gekregen bij zijn sapje s’middags. Maar nu eet hij een liga en die zit er zo in.

Groetjes,
Sandra

Lilypie 1st Birthday Ticker

De liga gaat hier sinds kort ook goed. Eerder moest 'ie er niets van hebben, maar nu 'ie doorheeft dat 'ie kan bijten en kauwen gaat het goed. Terwijl dat spul zo snel week wordt in je mond, maar toch kon 'ie er eerder niets mee. Alleen wel een enorm geknoei zeg, wat plakt dat spul.

Groetjes!

geven jullie het gewoon in zijn handje of stukjes in zijn mondje… (echt een bende zeg )

Gewoon in de hand met een hydrofielluier om en washandje klaarliggen voor als hij klaar is hahahaaha

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday PicLilypie Kids birthday Ticker

In de hand. Dan bijt/sabbelt 'ie het eraf.

Groetjes!

Dacht vandaag laten we eens iets anders doen dan de liga en hij had binnen no time 2 kleine rijstwafeltjes op (vreetzakje)

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday PicLilypie Kids birthday Ticker