Iemand weleens meegemaakt?

Hallo allemaal

Vanochtend ging alles prima met Eva, ze huilde zelfs niet met aankleden(was voor het eerst!!) Totdat ze een poepbroek had en ik dr op de commode legde, toen was het hek van de dam. Totale paniek…en ze was niet te troosten. Totdat Paul binnenkwam, toen werd ze stil. Nou ik til dr op en weer paniek…na 5 minuten pakt paul dr aan van me en weer stil. Nou even bij Paul gezeten, en lekker op de bank nog gelegen, en ik paj dr beet en weer enorm krijsen echt hardverscheurend…En paul pakt dr van me over na een tijdje en ze is weer stil.

Ben er al de hele dag van slag door en verdrietig van. Nu is het allemaal weer goed hoor (alhoewel Eva wel wat huilerig is, denk dat ze een groeisprong heeft) maar echt fijn is dit niet. Tuurlijk hebben kinderen soms voorkeur, maar nu al!!! Dat had ik nou ook niet aan zien komen…

Groetjes van een enigszins verdrietige mama Els

ojee els das niet leuk kan goed zijn hoor een sprongetje lees het boekje oei ik groei mij hielp het wel.
ook komt het komt wel voor hoor dat ze wat eenkennig kunnen zijn en ook naar de ouders toe… ik denk niet dat jeje zorgen hoeft te maken leuk is het niet maar het gaat wel over maar ja daar heb je nu niks aan.

Tries

Hee das vreemd, eenkennig oke, maar toch niet naar de moeder toe, Demi word het liefste getroost door mij, als ze echt verdriet heeft krijgt arno haar niet stil, en ik juist wel.
Nou hopelijk is het snel over Els, ik geloof goed dat je er verdrietig van word…

Groetjes Nathalie

Sofie heeft ook niet liever mij als papa hoor, soms merkt het kind dat mama helemaal niet rustig is maar papa of een ander die op dat moment in de buurt is wel en trekt dan daar naartoe

Kussies

Ja inderdaad wat kim zegt
als jij je niet lekker in ej vel voelt en wat onrustig bent dat voeln die kleintjes en daarom huilen ze dan en als dan paul op dat moment wel rustig is wil ze liever daar zijn.
Is niks ergs hoor maar wel vervelend natuurlijk

Liefs Francis en Kevin

Precies zoals kim zegt.
ze weten al heel goed bij wie ze moeten zijn of voor de rust of juist het tegen overgestelde els het is heel vervelend maar het gaat echt over probeer ik weet dat is heel moeilijk want ik heb die momenten zegt ook je niet onzeker te voelen want ohh ze voelen alles zo goed aan. ik zei pas nog tegen peet het lijkt soms wel of ze een atenne hebben waarmee ze dingen aan voelen.
die huil dagen van jordy ook ik ben er achter dat ie mij aan voelt als ik me niet leker in mijn vel voel of moe ben zal jordy meer huilen als dan dat ik me lekker voel en uitgerust ben…

Eva luister eens naar tante Tries!
tegen vreemde mensen moet je dat doen niet tegen mama hoor!!
Dikke Knuf van Jordy

Tries

Komt bekend voor, maar hier is het andersom.
Als jasper echt verdriet had, dan was alleen mama goed…

Inderdaad net wat kim schreef,

Dick werdt daar zelf erg onrustig van, en dat voelt de baby eenmaal.
Maar niet getreurd het trekt snel bij hoor…

Dikke knuf