Iemand van jullie al eens naar Plosaland geweest?

Wij gaan namelijk morgen… En ik geloof dat deze ouders het spannender vinden dan de kinderen… haha!
We gaan naar het park Coevorden, wat voor ons een krap uurtje rijden is! Alle helden van de kinderen zijn er te vinden, en ik ben zo benieuwd hoe ze reageren als ze de ‘echte’ Bumba zien. We zorgen dat we om 10 uur er zijn, dan zitten we niet met slaapjes, en merken we vanzelf wanneer we naar huis moeten!

spannendspannend*

Groetjes Manderijn.

ja ik! Haha! Met Joey toen hij ongeveer 1,5 jaar oud was, ook in Coevorden. Wij vonden het helemaal geweldig! Joey kon nog maar in een paar attracties, maar dat maakte de dag niet minder leuk hoor. Met bumba op de foto gaan was het hoogtepunt, ik had tranen in mijn ogen, geen idee waarom eigenlijk Maar Joey was/is echt helemaal idolaat van bumba, en was gelukkig ook totaal niet bang voor hem, hij kneep hem zelfs heel ondeugend in die hele grote neus De theatershow was ook heel leuk met Bumba!

Het is er niet zo groot en lekker overdekt, kindjes kunnen ook geen kant op, echt heerlijk! Nog wel een tip, ik weet niet hoeveel geld je er voorover hebt om wat te eten daar, maar ik raad je aan zelf wat broodjes of zo mee te nemen! en patatje met mayo en wat drinken is echt schreeuwend duur daar!
Heel veel plezier! Maar dat moet wel lukken

Groetjes Anouk

Oh fijn dat jij ook zo enthousiast bent! Haha, want ik dacht nog, gaan we door mijn verwachting vol enthousiasme heen, en dan valt het tegen! Maar nu komt het helemaal goed!

Ik kan me die tranen wel voorstellen denk ik, heb ik morgen vast ook! Haha… ben echt benieuwd wat ze er van vinden!

Groetjes Manderijn.

Hoe groot het was viel wel een beetje tegen, maar eenmaal daar vonden we dat eigenlijk juist fijn! Voor jezelf moet het allemaal maar groot zijn, maar die kleintjes interesseren dat niks, die gaan gerust 30 keer in dezelfde attractie

Groetjes Anouk

Wij zijn er nu twee x geweest. Erg leuk! Het park is opzich niet heel groot en omdat je kinderen nog “klein” zijn kunnen ze niet in alle dingen. 10 uur er zijn is wel vroeg, de bumba show begint om 13.00 of 13.30 uur. Weet ik zo ff niet. Wij waren de laaste keer er ook om 10 uur. Wij vonden het een hele poos totdat Bumba begon. En dat vond onze dochter ook.
Maar ik weet zeker dat je kids zich zullen vermaken hoor. Als onze meid de reclame op internet ziet roept ze nog dat ze er is geweest.

Heb je trouwens kaarten via internet besteld. Dit kan soms goedkoper zijn dan daar aan de kassa…en als er een rij staat kun je die rij voorbij lopen.

Heel veel plezier morgen

Half 2 is de bumbashow inderdaad, had het gezien! Zei al tegen mijn vriend, dat we moeten zorgen dat ze die inderdaad nog kunnen zien. Net een ventje op bed gebracht dat niks anders meer riep dan Nanadu… haha!

Ik heb kaarten gekocht via vakantieveilingen en had 2 kaartjes voor de prijs van 1… ventje is gratis, dochter mag voor 8 euro mee… Nou dat is wel te doen dan dacht ik!

Groetjes Manderijn.

Hoe was plopsaland??

Dat was echt super! Hele dag glunderde koppies! Dochterlief verbaasde me met alle atracties waar ze zonder pardon in stapte, en ons ventje heeft bumba een hand kunnen geven. Echt onbetaalbaar dat koppie van hem!
De jongste slaapt normaal tussen de middag, maar heeft het tot 3 uur vol gehouden, toen moesten we echt gaan! De bumba show was echt erg leuk om te zien. Het was niet druk, en we zaten lekker voorste rij!

Groetjes Manderijn.

Hooi!

Ik vond Plopsaland erg tegenvallen, slechte prijs/kwaliteits verhouding zeg! Veel te duur, voor veel te weinig!

Toverland in Zevenum is 10 x beter! Mooie prijs voor een (aanzienlijk groter dan Plopsaland) goed onderhouden, schoon en leuk attractie park. En ook leuk voor de allerkleinste

Grtjs x

Lilypie Third Birthday tickers

Ik vond het wel mee vallen hoor! Ik had kaartjes via vakantieveilingen op de kop getikt… 1 kind nog gratis, en 1 kind voor 8 euro!
Je mag er gewoon je eigen eten en drinken mee nemen en nuttigen, de wc’s waren schoon, de attracties op maat, en we hadden niet eens genoeg tijd om over al in te gaan…! En zijn er toch van half 11 tot 3 uur geweest!
Anderzijds, alles is duur… het is heel niet te doen om zo nog even ergens heen te gaan. Dat vind ik inderdaad wel tegen vallen… Maar die onbetaalbare koppies als ze die levensgrote bumba zien… vergeet ik alweer wat de intree kost!

Groetjes Manderijn.

Toverland in zevenum als in Noord Brabant?
Ook als was ie gratis… veeeel te ver rijden

Groetjes Manderijn.

Ik kom uit Noord Brabant

Grtjs

Maar jij bent dus wel in Coevorden geweest? Want dat is hier een klein uurtje vandaan…

Groetjes Manderijn.

Oh nee, in Hasselt daar ging mijn kritiek over

Grtjs

Ik vond het al heel gek Haha, nu is het duidelijk!

Wij zijn naar coevorden geweest, lekker overzichtelijk voor de kleintjes, de prijs was te doen, eigen eten mee genomen, en zo kon het dus prima Dus als je nog eens in de buurt bent…

Groetjes Manderijn.

Hahaha ik zal er aan denken!

Groetjes terug x