Iemand tips?

Hoi allemaal,

Ik had voor Merel een nieuw setje gekocht (jurk + shirt), maar had niet gezien dat hierop een sticker zat. Deze is meegewassen met als gevolg dat er nu stickerresten op het jurkje zitten, die ik er niet af krijg. Ik heb het al geprobeerd met een stuk keukenrol en een strijkbout. Omdat dit met kaarsenvet wel werkt, maar dit werkt dus niet met stickers. Hebben jullie een idee hoe ik dit eraf kan krijgen?

Alvast bedankt voor de tips.

Groetjes Natasja

En met een kledingroller?
Die kleeft en dan kan het eraaan blijven plakken, of zit het t goed vast?
Succes ermee!
Liefs, Anne

[img]http://lb1f.lilypie.com/pnc4p2.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie” />

Volgens mij heb je van dat spul om stickers ergens van af te krijgen. Geloof dat ze dat bij de drogist hebben. Misschien dat dat werkt.

Groetjes,

Michèle

Van HG is dat, stickerverwijderaar. Of mag ik dat niet zeggen?

Groetjes van Christa

Wasbenzine zou moeten lukken. Daarna wel heeeeeeeeeeeel goed uitspoelen voordat je het jurkje in de wasmachine meewast. Anders kan het schade aan je machine en aan het andere wasgoed toebrengen.

Groetekes, Sje

Van mij wel , weet ik weer waarnaar ik moet zoeken. Maar werkt dit ook op kleding? Of krijg ik dan rare vlekken/gaten?

Groetjes Natasja

Wasbenzine idd. Ik weet niet zeker of dat er in stickerverwijderaar thinner zit, thinner is echte rommel!!! En wasbenzine is goedkoper.

Groetjes Frauk

lampenolie verwijdert ook stickers op ramen etc. Of dit op kleren ook is ???

Wasbenzine werkt inderdaad. Ik heb de resten er nu uit en goed uitgespoeld en het jurkje zit in de was. Zoals ik het nu zie is de stof niet aangetast.

Bedankt voor de tips!!!

Groetjes Natasja

Tof dat het gelukt is. Wasbenzine tast de kleur als het goed is niet aan.

Lampenolie weet ik niet of ik dat zou gebruiken op stickerresten in textiel. Op gladde oppervlakken werkt dat inderdaad prima, maar zie die vette vlekken maar weer eens uit kleding te krijgen. Lampenolie is een heel typisch soort vet.

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 07 Sep 2009 20:37:22

Oké wasbenzine dus. Ik heb hier een nieuw broekje liggen met hetzelfde probleem. Toevallig zeg! Wel een gok vind ik of het geen verkleuring of vlek geeft. Bij mij is het donkerkleurig katoen. Toch maar proberen denk ik.
Ik heb alleen geen wasbenzine in huis… Kun je dat in klein flesje kopen ofzo?
Groetjes, Mariëlle

Fijn dat het gelukt is!!!

Volgens mij is wasbenzine alleen in liters.

Groetjes Frauk

Gewijzigd door - mama Jade op 08 Sep 2009 15:42:24

Volgens mij idd alleen per liter.
Ik had een veelkleurig jurkje met een donkere achtergrond en hierop is geen vlek te zien. Dit was ook katoen.

Groetjes Natasja