Iemand nog verhoortechnieken?

Hallo!

Wilde ik net gaan koken, is een van de gaspitten weg! Niet de hele pit maar wel t dopje en t ringetje eronder… Nou krijgen die dingen nooit echt vanzelf pootjes dus vrees dat de kids t gedaan hebben (kans is extreem groot, ze waren gister wel aan t rommelen in de keuken wat normaal NOOIT mag) Maar goed, Eva wil niks erover loslaten dus jullie nog ideetjes?

Oh ja en mocht er iemand een gaspit over hebben van een 40 jaar oude Atag, hoor ik t wel hihihi… Het werd weleens tijd voor een nieuwe hoor maar ik was erg aan m gehecht (Paul zeurt al jaren om een nieuwe)

Groetjes, Els

en nu vertel je me hier en weer gunter waar is mijn gaspit?
nee he helpt niet, misschien slijmen, oh nou kan ik geen eten koken, waar is dat dingetje??

groetjes Kim, mama van

en

hahahaha nee dat eerste had ik al geprobeerd, werkt niet hahaha!!! Paul is de vuilnis maar aan t nakijken…nog geluk dat de stadsreiniging staakt hahahah!!! pfff wat een stom gedoe zeg

Groetjes, Els

quote:
(Paul zeurt al jaren om een nieuwe)

Ehm…derde verdachte??

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

whahahahahahaahahhaa verrek nu je t zegt!!! hahahaha!!!

Nou ja baal iig wel als een stekker…Hopelijk heeft de handyman ofzo nog van dat soort pitten liggen want om nou ineens een nieuwe te moeten is wel jammer

Groetjes, Els

Oeps helemaal kwijt dus??
Wat een boeven heb jij, misschien heeft papa ze wel opgejut (grapje)

Nou wie weet komt ie morgen uit de speelgoedkist!

Groetjes Nathalie & Co

Hahahaha wat een boefjes
Heb je de gaspit al gevonden?

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje van Robin die in okt geboren word

hihiihihihihi gewoon een stille hint van paul,die heb gewoon tegen jou heerlijke boeffies gezegt haal ze er maar af,dan kunnen we snel een andere kopen hihiihih

maare heb je ze al gevonden of zijn ze nog spoorloos

Nee echt compleet onvindbaar… boehoeeee Maar goed, heb nu wel onderdelenhuizen gevonden die m misschien hebben dus als Paul terug is van de sail (we wonen er heel dichtbij dus issie ff met de kids naar die stad amsterdam boot) dan stuur ik m eropaf hihihi

Liefs, Els

Whahahaha zul je dat Paul dan wel laten doen aangezien hij ook een verdachte blijkt ?

Groetjes Astrid, mamma van Evianne 03-04-2003 & Jessin 15-06-2005

komt hij thuis met een nieuwe fornuis ipv onderdelen,of hij zegt ze hadden net dit model niet…zal toch zelf maar gaan

Hahahahhahahahahahahaha!!!
Ja, die kans is natuurlijk errug groot Els

Maar 40 jaar oud…hihi (ik zeg niks)

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

Gewijzigd door - Bieb op 20 Aug 2005 10:49:44

hahahahah nou Paul is ook 44 en functioneert nog prima hahahahahahahahahhahahaha!!! Nou ik heb een onderdelenhuis gevonden die m waarschijnlijk heeft. En de atag heeft m sowieso dus Paul komt niet onder ons oude fornuisje uit hihihi…

Groetjes, Els

quote:
hahahahah nou Paul is ook 44 en functioneert nog prima hahahahahahahahahhahahaha!!!!!!!!

Hihi, hier eentje van 46 die het ook nog goed doet, whahahahaha
(laat hij t maar niet horen )

Maarre…fijn voor je dat je het onderdeeltje waarschijnlijk TOCH nog gevonden hebt!

Gewijzigd door - Bieb op 20 Aug 2005 12:56:49

quote:
hahahahah nou Paul is ook 44 en functioneert nog prima hahahahahahahahahhahahaha!!!!!!!!
quote:
Hihi, hier eentje van 46 die het ook nog goed doet, whahahahaha (laat hij t maar niet horen )

hahahaha heb dus hoop als me vent die leefdtijd bereikt hahhaha
solly beetje melige bui vandaag hihihiihih

maare hoop dat het lukt els,maar 40 jaar pffffff dat fornuis leverd bijna weer geld op joh

quote:
maare hoop dat het lukt els,maar 40 jaar pffffff dat fornuis leverd bijna weer geld op joh

Hahahahahahaha, die is goed!!!

ja antiek bijna,dat leverd toch geld op,is mij vroeger altijd verteld

whahahahahahahahhaah!!!

Ja en t onderdeeltje is ws niet meer te krijgen… Snik… maar ben zo aan m gehecht hihi Kan lezen en schrijven met ut ding… (koken is mn groooote hobby he, en bak ook vaak taarten enzo) en niet al te onbelangrijk: een nieuwe is zo duur!!!

hihi ja handig om te weten he… nou paul doet t nog ok hoor… Hier en daar een grijze haar, hihihihi

ja want meneertje word wel 35 dus ja moet ik wel op de hoogte gehouden worden natuurlijk hiihihih

maar balen joh dat het ws niet meer te verkrijgen is,en idd nieuwe zijn best wel duur,vooral als je een goed merk wilt dan betaal je echt veel.

nou morgen maar grote schoonmaak,en opzoek naar de vermiste onderdelen

hahahaha als ik dat zo lees is dat echt samen spel van paul en de kids hihi niet te geloven he! ben wel bliij dat ik lees dat die mannen rond de veertig het nog allemaal zo goed doen mijne is wel pas 25 ma dan hoef ik zeker niet te gaan vrezen achter e jaar of 15 hihi

liefs jessica