Hoi dames ik vroeg me af of iemand hier ervaring heeft met sensitherapie… geval wil dat een vriedinnetje van mij de opleiding doet, en nu mensen moet gaan behandelen, en vroeg of ik dat wilde…
waar ik ff over na moest denken (gezien mijn verleden, paniek en angstaanvallen, daar heb ik toen zelf een therapie voor gehad, en het is nu in banen te leiden , en dat gaat opzich prima… ) nu lees ik net weer op internet, dat door drukpunt massage… blabla… je emoties bloodgelegt kunnen worden , ik krijg daar meteen het laplazerus van…want ik heb echt geen zin om daar als een half emowrak vandaan te komen, ik bedoel leuk hoor je ‘diepliggende emoties’ maar die heb ik al een keer bloodgelegt, en wat mij betreft was dat eigenlijk wel genoeg…
maar ja het staat zo beknopt omschreven op internet dat ik eigenlijk nog nie echt weet wat het nu inhoudt, voordat ik dadelijk weer in 1 of andere zweefsituatie terrecht kom waar ik nie op zit te wachten vroeg ik me af of iemand mij wat wijzer kan maken over deze therapie
Pippy is geboren 17.07.2009