Iemand ervaring met sensi therapie

Hoi dames ik vroeg me af of iemand hier ervaring heeft met sensitherapie… geval wil dat een vriedinnetje van mij de opleiding doet, en nu mensen moet gaan behandelen, en vroeg of ik dat wilde…

waar ik ff over na moest denken (gezien mijn verleden, paniek en angstaanvallen, daar heb ik toen zelf een therapie voor gehad, en het is nu in banen te leiden , en dat gaat opzich prima… ) nu lees ik net weer op internet, dat door drukpunt massage… blabla… je emoties bloodgelegt kunnen worden , ik krijg daar meteen het laplazerus van…want ik heb echt geen zin om daar als een half emowrak vandaan te komen, ik bedoel leuk hoor je ‘diepliggende emoties’ maar die heb ik al een keer bloodgelegt, en wat mij betreft was dat eigenlijk wel genoeg…

maar ja het staat zo beknopt omschreven op internet dat ik eigenlijk nog nie echt weet wat het nu inhoudt, voordat ik dadelijk weer in 1 of andere zweefsituatie terrecht kom waar ik nie op zit te wachten vroeg ik me af of iemand mij wat wijzer kan maken over deze therapie

Pippy is geboren 17.07.2009

Ik zou sowieso geen enkele therapie volgen als je lekker in je vel zit.

Maar mag ik vragen wat voor therapie jij gevolgd hebt voor je angst en paniekaanvallen?
Want ik heb al enkele psychologen enzo gehad maar kom er niet van af. Heb ze al 15 jaar ofzo en belemmert je leven behoorlijk.

Liefs Michelle

@Miremady heb al eens EMDR Therapie gevolgd?

liefs woezel

Lilypie Third Birthday tickers

@Miremady ik heb dus inderdaad EMDR Therapie gevolgd, die woezel hierboven schreef

voor mij heeft het goed gewerkt… ben nie zo van de ‘zweeftherapieen’ dus als je daar ook nie zo op zit te wachten, dit is nie geheel zweverig…het is wel net buiten het reguliere… kijk lekker ouwehoeren bij een phygologe hielp gewoon niet meer, kon nog niet alleen naar de benzinepomp lopen op het toppunt van mijn angst… met die therapie heeft zij mij geholpen, kan het iedereen aanraden, ik had het van internet , is ook voor soldaten en verkeersslachtoffer, mensen met behoorlijke trauma’s…nou moet ik zeggen dat ik vond dat ik geen dik trauma had … maar goed ik dacht, als het voor mensen met een trauma werkt, werkt het bij mij vast en zeker, en inderdaad … ik denk niet dat je compleet van je angst afkomt…tenminste ik niet … maar ik weet wel wat ik kan doen, om er niet aan toe te geven om mezelf tot rust te krijgen, of hoe ik het kan voorkomen!

ik zou eens gaan informeren ! ga gewoon een keer, ken nooit erger zijn als al 15 jaar met een beperking omgaan, kan alleen maar beter worden

wat je zegt, zou geen therapie doen als je je goed voelt, ik denk dat je daar gelijk in hebt, heb er nog eens aan zitten denken deze ochtend, denk toch dat ik het maar niet ga doen …

Ik a vanavond eens even op mijn googlen op die EMDR therapie. weet nl wel wanneer het begonnen is en ik zie dat ook niet als een groot trauma maar misschien in me onderbewustzijn wel.

Mijn moeder was toen bij mij en Madelon was ziek, en het werd warm weer. Mijjn moeder bleef oppassen zodat ik cheques bij de bank op kon halen(bestaan die nog??) en even kleren voor Madelon kon kopen,

Eeerst cheques ehaald 10 stuks die je voor 300 p/s uit kon schrijven. En toen even naar de kledingzaak. Kom ik daar bij de kassa alles gestolen portomonee hebben ze terug gevonden met alles er nog in behalve de cheques En het bankpasje. gelijk naar de politie, moest lopen want me fietssleutel zat er ook in. Gelijk me pas geblokkeerd, maar de cheques konden ze in winkels natuurlijk gewoon uitschrijven, ze hadden de pas ook natuurlijk. Zijn dus ook alle 10 uitgeschreven in kledingzaken in een heel ander deel van Nederland. Kreeg gelukkig van iedere cheque 80% terug omdat ik kon aantonen dat ik ze net gehaald had, want je mocht dat niet bij elkaar bewaren. tevens was toen net mijn vader een half jaar eerder overleden, dus die combi is het geweest denk ik.
Eerst een paar jaar aangeklooid en toen naar psycholoog voor me ademhaling en zo. Toe nwas ik bijna helemaal opgekrabbeld en medicijn vrij en toen overleed mijn moeder plotsklaps en een paar maanden later en een miskraam er boven op en toen was het weer helemaal mis en is dus niet meer goed gekomen ondanks alle praat sessies
Beetje afgedwaald

Liefs Michelle

das’inderdaad ff nie niks, doen zou ik zeggen , ik ben eigenlijk ook naar aanleiding van een dikke ‘aanval in indonesie’ gegaan… die afkwam van mijn overleden vader, lekker na zijn dood gewoon doorgegaan en dan de confrontatie met zijn thuisland, da was de klapper!!!
zowieso zijn rouwprocessen erg moeilijk te peilen… en komen vaak na jaren pas flink binnen door andere heftige gebeurtenissen,dus ik zou zeggen meis probeer het, baad het niet schaad het niet toch
wat heb je te verliezen , zo dacht ik toen …

Ook heftig Sugars303, ik ga me van het weekend even orienteren en dan maar knopen doorhakken. Wil ook eens naar een osteopaat voor mijn rug en bekken kijken wat ze daar mee kunnen.

Liefs Michelle

hahhaha ook dat heb ik in die tijd gedaan… in eerste instantie voor me bekken en rug, en toen ik vertelde dat ik zo bang was enzo, is hij ook met mijn hersenpan gaan werken, bleek me hersenvocht… (ja vraag me nie en wat) te langzaam of te snel te gaan , da’s een teken dat je echt in de buurt zit van depri…
en dat heb hij toen ook behandeld, da was heftiger dan die EM… blablabla…

Ow jee hahaha. heb al wle gezien dar er in de buurt vrij weinig zit:9 Moet manlief maar vrij nemen om mee te gaan

Liefs Michelle

zou ik zowieso doen… want je bent kapot na dat soort dingen