Hallo!
Meestal (altijd tot nu toe) post ik op het babyforum… maar ik vermoed dat er hier meer mensen zijn met 2 kindjes… dus ik probeer t hier even.
Wij hebben nu een dochtertje van bijna 9 maand en er komt een 2e kindje bij als zij net 13 maand is. Wij willen dus een duowagen aanschaffen, en daar loopt al een topic over hoor bij t babyforum. Veel tips en ideeën gekregen en gebruikservaringen gelezen van anderen. Erg blij mee! Maar niet van de phil en Teds duowagen. Dus vroeg ik me af of iemand hier er ervaring mee had?? Waarom juist deze wagen? Nou deze is qua onderstel zeer compact op te vouwen en op dit moment lijkt het de enige (!) duowagen die in mijn auto past. Tja… en het is goedkoper een dure kinderwagen aan te schaffen (of 2e hands) dan een hele andere auto omdat de kinderwagen anders niet past!!
Van de Phil en Teds lijkt t me apart dat ie maar 3 wielen heeft… dus stabiliteit, lukt dat goed? En t nestje voor de baby is dat wel ‘goed’ genoeg, handig? Kijkt t onderste kindje later niet erg naar t bovenste kindje en heeft weinig ander uitzicht?
Erg benieuwd naar jullie ervaringen!!
alvast bedankt