Iemand ervaring met de name-it truien

Dylano moet met smart truien bij hebben en ben nu aan het kijken en heb van name-it wel leuke gezien maar twijfel heel erg over de maat. Hij heeft normaal 104 maar daar zijn de maten 98-104 en dan 110-116. Het moeten geen jurken zijn natuurlijk

Dus vallen ze groot of klein?

Liefs Michelle

Name it valt in ieder geval niet klein. Zou je niet beide maten kunnen bestellen, meestal kun je kosteloos retour zenden.

Name-IT valt erg groot vind ik! Eva heeft een trui en t-shirt in 98 en zwemt daar compleet in en aangezien Dylano nogal smalletjes is, zou ik zeker gewoon voor 98-104 gaan. Anders wordt het een hele brede jurk!

Groetjes Rainbow

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

Ik zou zeker weten voor 98-104 gaan. Tim heeft 104 en ik dacht dan neem ik 110-116, maar daar zwemt hij in. Veel te groot, dus het ligt nu in de kast voor volgend jaar. Ik had het namelijk via internet besteld. Was de eerste keer dat ik dit deed,maar is dus niet handig als je de juiste maat niet weet.

Groetjes,
Sandra

Oke ga ik gewoon voor 98-104

Liefs Michelle

ik heb dan de broekjes van name-it en die vallen eigenlijk ietsje te groot vind ik. maargoed paar keer wassen en het gaat net net.
dus ik denk dat een 104 goed valt, maar maybe ietsjete groot maar dat zal niet erg opvallen denk ik… met een trui vind ik dat sowieso niet zo heel erg.

Grappig want ik vind Name it erg KLEIN vallen. De broekjes moet ik 2 maten groter kopen en truien, shirtjes zijn hier veeeeel te klein. Scheelt zeker 2 a 3 maten ???

name it heeft verschillende lijnen…mini heb ik hier. Die zijn prima…

Ook mini vind ik heel klein vallen … misschien is het voor jongens anders als voor meisjes ???

Tim is net als Dylano lang en smal en verdrinkt echt in 110-116. 98-104 past heel mooi.

Groetjes,
Sandra

Ik denk dat het echt voor lange, slanke jongens en meisjes is … Koop ik enkele maten groter zodat de omvang goed is, is de lengte weer te lang en dat heb ik inmiddels met alle kleiding van Name It ondervonden. Helaas want het is een leuk merk. Hier past eigenlijk alleen H&M goed … verder valt veel erg krap.

Dirkje ken ik wel voor de hele kleintjes, tot welke leeftijd heeft dt merk kleding? Van ons is 3 jaar …

Ik denk dat dit al aan de krappe kant is … van de Hema heeft ze bv al maat 122 !! Via een webwinkel durf ik het niet aan. In ieder geval bedankt Miss T.

122? Wow! Hoe lang is Fabienne dan Esther? En hoe zwaar? Ik weet dat ze wel groot is, maar ik ben wel benieuwd naar lengte en gewicht? Eva heeft een gewoon postuur, ze is wat kleiner en gewoon slank maar niet tenger/dun. Die is iets van 93 cm geloof ik en heeft boven 98 (anders zijn de mouwen kort) en van broek 92. Zij zwemt in Name-IT, ik vind het ook wijd vallen? HEMA valt wel smal vind ik, dan heeft Eva 98-104 en dat zit net aan, is zeker niet te wijd ofzo! Moeilijk he, al die merken en maten!

Groetjes Rainbow

Ik heb in de kast verschillende maten en laatst bv een spencertje gekocht van Jilly, maatje 128 … broekjes zijn allemaal wel maat 104 dus past meer bij haar leeftijd …

Fabienne (sept-2008) is nu ongeveer 105/106 cm en ongeveer 21 kilo. Het zal me niets verbazen als daar nog 1 cm verschil in zit en 1 kilo meer of iets minder … Eerlijk gezegd vind ik haar goed in verhouding … maar nee tenger en smal is ze zeker niet. Wat dat betreft heeft ze echt mijn bouw. Best stevig maar niet dik, wel wat meer spek op het buikje, de bovenkant …

Ik heb laatst haar winterjasje gemeten, een maat 110 borstwijde 35 cm …

Groetjes Esther

Toevallig heb ik vandaag bij Eef een Name-it trui gepast, die ik al vorig jaar had gekocht. Het is een 98 en hij past echt nog niet!

@Esther, dan is Fabienne wel gewoon ook heel lang? Eva is 93 cm, dat scheelt 13 cm en dan op die leeftijd!

Groetjes Rainbow

Toch is ze volgens het CB altijd gemiddeld geweest, behalve de laatste keer iets in de hogere curve maar was totaal geen probleem.

Als ik zie hoe vlot zij door de maten is gegaan, was hier gewoon niet aan te slepen! en op de groei heb ik nooit echt kunnen kopen omdat ze zo hard ging. Ruim elke maand wel haar kledingkast op !!! Ik koop dus veel 2e hands anders kwam ik tekort aan kinderbijslag

Wat zijn kindjes dan verschillend he?

Groetjes Esther

Groetjes Esther