Iemand ervaring met aanschuifbedje?

Wij zijn aan het nadenken over hoe of wat we gaan aanschaffen als de nieuwe baby er is. Nu heb ik dit bedje al vaker gezien en het lijkt me echt ideaal!!
Nou mijn vraag, zijn er mensen die er ervaring mee hebben? Is het handig of onhandig?
Ik ben namelijk sowieso weer van plan borstvoeding te gaan geven en dan lijkt me dit echt super!

http://www.zoombee.nl/index1.html

De kant die op het plaatje open is, kan je dus ook weer dichtschuiven, zodat het een normaal wiegje is. Er zitten wieltjes onder, zodat je de baby ook weer terug naar zijn/haar eigen kamertje kan rijden.

Of is dit niks?

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

Gewijzigd door - goudvisje20 op 09 Feb 2011 19:55:42

Hier geen ervaring met aanschuifbedjes en duowagens, maar ik wil toch even reageren Hanna Ik vind het ZOOOOO schattig hoe ontzettend je al aan het nadenken bent over hoe en wat als jullie 2e kindje er is, terwijl je nog maar net zwanger bent. Heel aandoenlijk!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Haha sorry

Niet verontschuldigen!! Het is gewoon zo schattig, je bent superenthousiast. Mooi om te zien!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Ik heb ook borstvoeding gegeven (9 maanden) en meneertje melde zich behoorlijk vaak s’nachts en ik wist toen nog niet dat die bedjes bestonden anders had ik er zeker een gehad hhihihh
Dus ik zou er voor gaan.
Kan je lekker in bed blijven liggen en de baby zo weer zijn wiegje in "schuiven"
Ik ben vaak met Dion in bed in slaap gevallen omdat ik zo verschrikkelijk moe was en dan schrok ik wel eens wakker en was ik blij dat hij niet uit bed was gevallen om dat ik niet bovenop hem was gaan liggen.

[img]http://lb2m.lilypie.com/C8eFp1.png" width=“200” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Second Birthday tickers” />

je moet ook even kijken op www.baby-walz.nl en dat tikje “wieg” in bij zoeken en dan op pagina 4 en 5 staan ook van die handige bedjes.

[img]http://lb2m.lilypie.com/C8eFp1.png" width=“200” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Second Birthday tickers” />

heel handig. werk zelf in de kraamzorg!!!En ze zijn heel handig!Dus zeker goed!

@Bakmama: Nee hoor, je schuift dit bedje inderdaad tegen je eigen bed aan.
Als de baby dan wakker word voor voeding doe je de spijltjes omhoog, voed je en dan de spijltjes weer omlaag en verder slapen
Voor ons zou dit een ideale oplossing zijn, aangezien Sylvie de eerste 2 week ofzo elke nacht bij ons in bed sliep, omdat ze het echt vertikte in haar eigen ledikant te slapen en ik viel ook steeds in slaap tijdens de voedingen
Dit wil ik echt niet weer hebben, dus vandaar

Hey goudvisje,

Ik heb de eerste week in het ziekenhuis een soortgelijk bedje gehad (zonder afscheiding). Ideaal vooral de eerste periode als ze nog om de 2 a 3 uur komen. Wij hadden echt geen bedje thuis. hebben het met een gewoon wiegje naast bed gedaan. (werkte ook, moest enkel omhoog om Johann eruit te halen. (ben je ook beter wakker )) en dan nog ben ik wel eens in slaap gevallen met Johann tussen ons in. Probeerde de nachtvoeding altijd aan de borst te doen zodat Johann tussen ons in lag. Immers als je gaat voeden krijg je die ontspannende hormonen waardoor je weer snel in slaap kunt vallen. Maar goed beter niet slapen met zo’n klein ukkie in bed.

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers