Iemand ervaring boek 'slapen' of tips?

Heeft iemand dit boek misschien:
Zie link:

http://www.bol.com/nl/p/boeken/slapen/1001004006043281/index.html#product_images

Ik zit te twijfelen of ik het boek zal kopen of niet.
Aangezien we een beetje een slaapprobleem met Tessa hebben en we zijn een beetje ten einde raad. We zijn allebei chronisch moe en het is elke nacht raak of idioot vroeg.
Vannacht was ze ook weer 2 keer wakker rond 0:00 en 5:25 werd ik uit mijn diepe slaap gewekt. En ze is nogal dwars en lichtgeraakt de laatste tijd en ben bang dat het door het slaap tekort komt. Aangezien ze naar school gaat en lange dagen maakt en ze slaapt maar 10 à 11 uur.
Nou ja kortom vroeg het mij zo af.

Ter aamvulling. Tessa is 30 september 4 geworden maar gaat sinds 17 augustus al naar school.
Haar broertje is 1 jaar en wordt 28 november 2 vandaar dat we haar niet kunnen laten schreeuwen s’nachts anders maakt ze haar broetje wakker.

Lilypie Vijfde Ticker

Lilypie Tweede Ticker

Hoi,

Ik denk dat je best misschien tips uit kan halen. Maar om daar nu gelijk een heel boek voor te kopen ik weet het niet of ik het zou doen. Maar kan me wel voorstellen dat je alles wil proberen.
Kan je niet naar de bieb en kijken of ze daar niet een paar boeken over dit thema hebben. Misschien wel goedkoper en misschien meer boeken.

groetjes

lon106