Het dochtertje van mijn zusje wordt 3 jaar.
Heb geen idee wat ik haar kan geven.( ze hebben ook al zo ontzettend veel op die leeftijd )
Iemand nog leuke ideeen ?
Groetjes Astrid
Het dochtertje van mijn zusje wordt 3 jaar.
Heb geen idee wat ik haar kan geven.( ze hebben ook al zo ontzettend veel op die leeftijd )
Iemand nog leuke ideeen ?
Groetjes Astrid
Hoi,
Ons zoontje is een paar weken terug toevallig ook 3 jaar geworden.
Maar ja, dat is een jongen
Toch is er iets wat ze bijna allemaal leuk vinden op die leeftijd.
En dat zijn dingen die lijken op échte dingen.
Zodat ze je na kunnen doen en kunnen “helpen”
Stephan is bijv. helemaal blij met de speelgoedkassa, de speelgoed barbeque, de speelgoedkeuken + het plastic servies (ik heb net nog een “koppie thee” van hem gehad ) en de speelgoedmagnetron.
Nou geef ik wel toe dat het meeste in Amerika gekocht is toen we daar onlangs op vakantie waren (het is daar vaak best goedkoper dan in nederland).
Maar ook hier zijn die spulletjes tegenwoordig lang niet altijd zo duur meer.
Verder heeft hij zo’n “sing along” ding gehad.
Je weet wel, zo’n kinder cassetterecorder waar je een cassettebandje in doet en dan kunnen ze meezingen.
Helemaal te gek vind ie dat.
Volgens mij kost zo’n ding bij Intertoys 10 euro.
Nou, voor de rest weet ik zo gauw even niets.
Ik hoop dat je er wat aan hebt.
Succes!
Groetjes, mamma van Stephan
Het dochtertje van een vriendin van mij werd afgelopen zondag 3 en zij heeft de volgende dingen gekregen; barbie spulletjes, k3 spulletjes, memoriespel, tekenspulletjes en vast nog veel meer maar dit heb ik onthouden.
Misschien zit er iets bij voor je om te kopen.
Suc6.
Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & van uk nummer 2 (02-12-'04 uitgerekend).
mijn dochter is ook 3 geworden en die is het gekste vand e garage die haar broertje heeft gekregen en van de poppetjes van little people
groetjes,
Kim,mama van Sofie en Victor!
Ik ben een jongensmama, dus ik heb niet zo heel veel ervaring.
Ik bewaar zelf altijd de Intertoys-boekjes (helaas dit jaar door de jongens ingepikt en verkreukeld en verscheurd) voor zulke momenten.
Dus ik doe nu een beroep op mijn geheugen: elastiekjes of andere dingetjes voor het haar, magic tekenbord, boekjes, theeserviesje, onderbroekjes (als ze net zindelijk is), lego, spulletjes voor een keukentje (plastic ‘snijbare’ etenswaren). Ik doe maar een greep uit wat ik ooit op verjaardagen op meisjes van die leeftijd heb gegeven.
Succes!
Groetjes Carola, moeder van Jens 20.03.2001 en Mats 08.02.2003
Beetje late reactie, maar wat kindjes van drie leuk vinden en waanzinnig goed kunnen: memory. Je weet wel plaatjes omdraaien en de twee zelfde bij elkaar zoeken. Kika maakt me gewoon in! Draak!
Groeten,
Nikki
Is dat zo Nikki?
Je brengt me dan op een goed idee!
Ik heb hier toevallig Disney memory liggen. Als het morgen inderdaad regent dan kan ik dat weleens doen met Stephan. Kijken of hij het leuk vind en begijpt enzo!
Groetjes, mamma van Stephan
P.S.
Astrid, heb je al een kadootje kunnen vinden eigenlijk?
Jaaa, Nils vindt dat ook zo geweldig, memory. Die driejarige peuters zijn zoooo goed in memory, echt niet te geloven. Ook puzzels zijn hier niet aan te slepen. Mijn moeder gaf Nils laatst 2 puzzels van elk 20 stukjes. Meneer draait hier dus echt z’n hand niet meer voor om en maakt die puzzels, zonder overdrijven in 2 minuten. Vervolgens kwamen de andere oma en opa met een puzzel aan van 35 stukjes, ook deze puzzel had voor Nils na 1 keer geen geheimen meer. We hebben er nu eentje met 50 stukjes, hier heeft hij gelukkig wat meer moeite mee.
Ja het is echt bizar. Die kindjes zijn zo ingesteld op alles wat ze zien opslurpen en onthouden dat wij met onze bejaarde hersencellen er niet meer aan te pas komen.
Puzzels inderdaad ook geweldig. Ik had eerst een puzzel gekocht met grote stukken, voor het arme kind. Ha! Nou dat deed ze met haar ogen dicht.
Bieb, hoe is het gegaan? Heeft hij je ingemaakt met memory? Lastog soms om de spelregels uit te leggen; ze willen maar blijven doorgaan met omdraaien. Of ze roepen naar jou waar de goede ligt, geweldig!
Groeten,
Nikki
jaaaaaaaaaa memory, leuk he dat die ouderwetse spelletjes altijd in trek blijven. Zo vind ik het nog steeds leuk om te knikkeren. Hihihi maf he, maar ik doe het ook gewoon hoor ! Ben gek op spelletjes. Ik heb uiteindelijk hele toffe belleblaas spulletjes gekocht. ( ook al zo`n ouderwets spul, maar wel in een nieuw jasje ) Nou het was meteen een groot succes.
Groetjesmama van Evianne 03-04-2003
Knap hoor dat julie 3-jarige al zo goed memory kunnen spelen! Jens draait alle kaarten gelijk om en heeft geen geduld om op zijn beurt te wachten. Ik probeer het volgende week nog maar een keertje!
Groetjes Carola, moeder van Jens 20.03.2001 en Mats 08.02.2003