Iemand een idee voor mij


#1

ik heb volgende week zaterdag hier het kinderfeestje van Sofie en Victor tegelijkertijd, nou heb ik ik voor iedereen een wit tshirt gehaald, moet ik ze die zelf laten beschilderen etc… ik heb namelijk ook veel strijkpapier gehaald zodat ik iets er op kon laten printen… zelf denk ik aan een foto maken van het kindje en de jarige samen en dan die verwerken in een frame ofzo en die erop strijken terwijl we spellen aan het doen zijn…

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor & Alexander!!


“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”


#2

Dat klinkt erggggggg leuk!

tries


#3

dit klinkt idd al erg leuk kim

foto voorkant en dan hun op de achterkant eventueel hun naam en wat anders erbij kliederen

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn


#4

ja maar let wel… vic heeft 5 kindjes en sofie 7 kindjes dusse tel maar uit … 14 tshirtjes… ik zal toch van te voren iets er mee moeten doen… kan niet in mijn eentje 14 kinderen bezig houden terwijl het ook nog op het papier moet afgedrukt worden… en erop gestreken moet worden…
ik ga geloof ik maar hulp troepen inschakelen

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor & Alexander!!


“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”


#5

Ben je niet lekker? hihihih?

Inderdaad hulp troepen inschakelen…
jeetje man en dan zo iets, ga lekker met ze naar een leuke speeltuin wij hebben de oma speeltuin vorg jaar met jordy gedaan hebben ze alles van klimmen tot scelters glijbanen… hebben vast bij jullie ook zo iets! hebben ze de grootse lol die zeiden tegen de ouders daar willen we nog eens heen! en ouders zijn gegaan…
je neemt snoep en drinken mee, weet niet van tot hoe laat je het doen maar thuis en patatje en een ijsje en ze hebben een top dag…

ideetje hoor!

Tries


#6

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa dat wilde ik ook maar helaas mijn dochter heeft anders besloten. thuis is feest en thuis moet het zijn en ik vind dat ook wel relaxed, deur op slot zodat niemand in de beek valt haha, maar inderdaad… haha ik ga het wel redden maar ik zoek nog steeds leuke tekst voor op t shirt

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor & Alexander!!


“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”


#7

Oke

dan zou een foto van dat kindje erg leuk zijn

Iets van joepie was feest bij … datum en naam van het kindje?

gr Tries


#8

lEUK IDEE!! jE ZOU VOORAF DE FOTO’S KUNNEN MAKEN BIJVOORBEELD OP HET SCHOOLPLEIN ALS JE JE KINDEREN VAN SCHOOL GAAT HALEN OF BRENGEN eN DAN KAN JE VOORAF ALLE FOTO’S OP DE T-SHIRTS STRIJKEN EN HEB JE OOK DE HANDEN VRIJ VOOR DE SPELLETJES. iK NEEM AAN DAT DE VRIENDJES EN VRIENDINNETJES ALLEMAAL OP DEZELFDE SCHOOL ZITTEN?
GROETJES CHANTAL

Chantal