Iemand een idee voor mij


#1

ik wil me moeder iets geven,ze staat zoveel voor me klaar dat is met geen pen te beschrijven…ze doet me huishouden de boodschappen neemt de kids een keer mee naar haar huis,laat dylan slapen ect,ect,ect

nu wilde ik er vanmorgen uit en wilde haar grote bos bloemen geven,maarja aangezien zei mijn portomenee had ging het niet door,ze wilt er niks voor hebben ze doet het met liefde zegt ze…en dat zie je ook hoor ze komt nooit met een gezicht op half 7 binnen.

maar nu zei ze vanmorgen pa zei dat ik een week vrij moet nemen als hans weer gaat werken na je operatie,zeg nee joh dylan kan alleen naar school kaitlyn kan een moedertje halen en eten doen ze op school,ja zegt ze dat vertelde ik pa ook maar die staat erop dat ik het doet pffffff

maar nu wil ik wel er wat voor geven,want ze doet echt veel…

nu zat ik te denken aan een diner bon ofzo

maarja misschien hebben jullie ook nog leuke ideetjes of tips.

wacht met spanning af


#2

Ik ga nadenken voor je!

Groetjes Bianca, mamma van Stephan (23-06-2001) en Kaya, die in november verwacht wordt.


#3

Misschien is het een idee om haar gewoon mee te nemen voor een diner met daarna
een theater bezoek. Dan hebben jullie samen een gezellige dag waar je nog
lang over kan napraten. Dat is toch wel heel speciaal.

Liefs Kristel


#4

Tja je kan nu niet echt een kant op dus ik zou voor de kadobonnen gaan… maar wat ook persoonlijk is, als je tenminste allemaal digitale foto’s hebt,een albumpje te laten printen speciaal vor oma, met je teksten en etc aangepast.ben je 15 € kwijt en prachtig

groetjes Kim, mama van

en


#5

oke dat is ook allemaal leuk,theater houd ze helaas niet van

maar nu hoorde ik dat bzn komt in gouda ff opzoeken,misschien dat ik dat doe met eten ervoor en dan daar heen wel niet mijn smaak maar goed vermaak me wel hor lal wel mee

en kim van jou is ook leuk die foto’s

ik ga gewoon af wachten op meer ideetjes,dan kan ik ff op me gemak kiezen maar er staan al leuke bij


#6

Misschien nog een ideetje:http://www.vangruijthuijsen.com/ontbijt/index.php
Een lekker champagne ontbijt, in stijl. Kan ook een enorme verassing zijn.
En daar hoef je ook niet je knie bij te gebruiken.

Liefs Kristel


#7

Hihi, ik was weg vanmiddag en vanavond, maar ik zie dat ik al bijna niet meer verder hoef te denken voor je
Staan al erg leuke ideeen tussen!

Groetjes Bianca, mamma van Stephan (23-06-2001) en Kaya, die in november verwacht wordt.


#8

Weekendje centerparks? Weet niet wat je wilt besteden…
Of musical weet niet of ze daar van houd?
beautydagje samen met je mams, superleuk en erg gezellie!

Groetjes Nathalie & Co


#9

ontbijt is ook wel leuk,maar mijn mams eet niet alles en drink niet dus dan is het wel zonde maar wel leuk idee trouwens hoor

en ja zo beautydagje lijk me ook wel leuk hmmmmmm gaat nog steeds wachten op meer tips

maar jullie zijn schatten hoor om me te denken


#10

Misschien kun je hier nog ideeen opdoen? http://www.kadopagina.nl/

Groetjes, Esther, mamma van Jonathan


#11

Dat is een leuke pagina, die heb ik gelijk aan mijn favorieten toegevoegd.
Ik heb gelijk een leuk cadeau gezien voor Dennis.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).


#12

heee bedankt ga ik vanavond ff op me gemak kijken,ga nu lekker genieten van het mooie weer