hallo allemaal
heeft iemand nog een bakerdoek liggen die ik kan overnemen voor klein prijsje?
wie weet he kan altijd proberen hiero, op mp ook al veel geboden maar hoor maar niks,vandaar mn poging ook hiero
gr jesje
hallo allemaal
heeft iemand nog een bakerdoek liggen die ik kan overnemen voor klein prijsje?
wie weet he kan altijd proberen hiero, op mp ook al veel geboden maar hoor maar niks,vandaar mn poging ook hiero
gr jesje
ooooo meid
ik heb er toender tijd 2 van makrtplaats gekocht voor 10 euro. de pacco doeken.
Maar ik gebruik ze nu weer voor Mirte dus kan ze nog niet missen!
Gewoon op alle advertenties bieden zou ik zeggen of persoonlijk mailen.
Je kunt het altijd nog afzeggen toch? Zo heb ik dat ook gedaan want die doeken zijn erg gewild!
succes
groetjes Gytha
Je kan ook inbakeren met lakentjes die je dubbelvouwt zeg maar, en dan eromheen wikkelt.
Of zo’n molton onderlegger, zijn ook ongeveer 75x75cm dacht ik (hema). Daar heb ik mee gebakerd.
Groetjes.
Oja, is de bakerzak van www.bakerzak.nl geen idee? Is iets minder rigoreus en net zo effectief. Alleen wel prijzig… misschien ook 2e hands te vinden op marktplaats…?
die heet tegenwoordig puckababy
groetjes Kim, mama van Sofie,Victor & Alexander!!
“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”
ja heb gekeken op puckababy maar men die kosten op mp ook nog 35 euro en als niet werk is zonde, dus kijk wel ff verder
bij de puckababy kunnen ze de handjes wel gewoon omhoog doen in de zak, en bij de pacco doeken niet liggem ze strak ingebakerd met handjes naar beneden.
Ik heb ook een puckababy en pacco maar werkt hier allebei prima!
groetjes gytha
Kan je ze niet eerst lenen bij cb? Via de inbakerverpleegkundige! Hier kan dat volgens mij wel… En pas als het werkt kan je ze dan zelf inslaan…
Gewijzigd door - mini-boy op 12 May 2009 11:14:35
nou vanaf 3 maanden zoek ik dus want hij is erg lang 59 cm en ook al bijna 3 maanden.
want de kleine tot 3 maanden is hij met 2 a 3 weken uit
quote:
Kan je ze niet eerst lenen bij cb? Via de inbakerverpleegkundige! Hier kan dat volgens mij wel... En pas als het werkt kan je ze dan zelf inslaan...
Gewijzigd door - mini-boy op 12 May 2009 11:14:35
nee helaas kan dat hiero niet
Das waar…Hij is best lang dan al… Hoop dat hij erin past mijne is namelijk beetje gekrompen… Oepsss.
Liefs
quote:
Das waar..Hij is best lang dan al.. Hoop dat hij erin past mijne is namelijk beetje gekrompen.. Oepsss.Liefs
<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://b1.lilypie.com/prSRp2.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” /></a>
whahah te heet gewassen
Ze mogen eigenlijk niet in de droger maarja jesse moest slapen en dat deed hij toen echt niet zonder dus toen maar snel in de droger…
Hoeveel wil je er ongeveer voor betalen dan? Ik heb er zelf 75 voor betaald dus wil hem eigenlijk niet voor een heel goedkoop prijsje weg doen…(sorry) En misschien ooit nog voor een tweede gebruiken…
Liefs
Of lenen misschien…?
Ik heb ook nog een Bubble liggen( ook bakerdoek) Die wil ik wel graag verkopen hoor
Liefs
ja geen idee wat ik ervoor geven moet, ik zoek echt low budget iets en wat is een bubble? je puckababy kan je beter beware voor je evt 2 de joh
Voor de Puckababy zou ik toch snel 40 vragen… De bubble is een doek die je vast moet maken met klittenband op het buikje… Heeft hier in het begin goed geholpen maar op een gegeven moment was hij er te sterk voor dus floep armpjes erboven uit… Voor 20 mag je hem kopen hoor, maar zit net te denken dat hij misschien ook al te sterk is. En een miskoopmoet je natuurlijk niet hebben
Liefs
quote:
Voor de Puckababy zou ik toch snel 40 vragen.. De bubble is een doek die je vast moet maken met klittenband op het buikje.. Heeft hier in het begin goed geholpen maar op een gegeven moment was hij er te sterk voor dus floep armpjes erboven uit.. Voor 20 mag je hem kopen hoor, maar zit net te denken dat hij misschien ook al te sterk is. En een miskoopmoet je natuurlijk niet hebben![]()
Liefs
<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://b1.lilypie.com/prSRp2.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” /></a>
hoihoi
heb net voor 24 euro een swaddle me gekocht online winkel dies tot 7 kilo
dus kijken of dat wat is
bedankt voor je moeite meis