Iem.Ervaring met 18mnd speen Difrax? zo hard!

ik heb net een nieuwe speen gekocht voor Rico,
Normaal heeft hij die speen tegen kapot bijten, mara heb dus nu deze (perongeluk) meegenomen. had geen idee dat die krengen zo hard waren. Rico tut er nu niet echt op maar bijt meer constant op dat ding.

ik weet niet meer welke ik eerst had, hoe die heet van difrax, volgens mij semi filled ofzoiets. maar ik kan me niet herinneren dat die ook zo hard waren terwijl achterop de verpakking van de 18 mnd speen staat dat als deze speen nog kapot wordt gebeten je beter de semi filled kan nemen.
maar wat ik al zei, die was volgens mij helemaal niet zo hard als deze!
en nu zie ik hem ook behoorlijk kwijlen (ben m even aan het uitproberen)
gewoon omdat hij niet tut maar bijt.

ben in staat dit ding in de prullenbak te smijten maar volgens mij maakt hij er niet echt een probleem van… bewaar die andere voor de zekerheid… als ie vanacht ineens het tutten mist.
Maar goed wat ik zeggen wilde… ik had dat ding dus effe in mn mond om te kijken hoe hard ie eigenlijk was, maar als je op dat ding zuigt is het net alsof je er blaren van krijgt op je gehemelte… echt niet prettig.

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

cheyenna heeft hem ook,en is er dol op.hij is idd hard.

heeft zij de semi filled of de normale 18 mnd speen?
krijgt ze geen blaren in dr gehemelte?? ik zoog er 1 keer op en het deed al zeer hahaha

Ik heb hem ook Inge, wat een rotding hahahahha. Dyalno beet de bibi kapot dus vandaar deze maar om te tutten heeft hij toch weer de bibi. Hij stopt hem wel in zijn mond als hij de bibi kwijt is maar, als hij naar bed gaat pakt hij gelijk de bibispeen om te tutten en kauwen
Laatst was de bibi kapot gebeten en had hij dus 2 harde gevallen in zijn bed liggen ('s middags) maar duurde langer als normaal voor hij sliep dus daarna weer gauw nieuwe bibi gehaald

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

cheyenna heeft die hele harde,die schijnt beter te zijn voor de ontwikkeling van het gehemelte.ze gebruikt hem 's nachts.overdag heeft ze zo’n goedkope van de action.van 2 voor 1 euro.ze heeft er nooit moeite mee gehad

Je hebt idd een semi filled en een volledig gevulde speen van difrax. Die laatste is bedoeld voor als ze de semi-speen ook kapot knagen.
Jack heeft ook de volledig gevulde, en hij is idd hard. Jack heeft hem ook altijd ondersteboven in zijn mond. En Knaagt er enorm op…dus echt tutten is er niet bij, maar ja die kapot gebeten spenen zijn ook niks natuurlijk.
Wat is die van Bibi dan? Ook gevuld?

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

@ChristaMamaVanJack: Op de verpakking van die hele harde speen staat juist dat als die nog kapot gebeten wordt dat je dan de Semi Filled moet gebruiken.
nu snap ik het niet meer… idd lijkt het andersom logischer omdat die semi filled minder hard is toch? maar wel vreemd dat het dan op de verpakking van de 18 mnd staat…

maarre dames, hebben jullie de Combi of de Dental speen? want wij hebben de combi, en rico wil trouwens ook niks anders dan een combi speen…volgens mij heeft Bibi geen combi spenen wel???

@ Inge. Hier de semi filled, maar die is 12+. Ik moest pas ook een nieuwe kopen, en twijfelde tussen 12+ en 18+ (want welke had Juul ook al weer???). Tot ik op het doosje las dat die 18+ speen ook is bedoeld om het tutten af te leren. Daar is de onze nog helemaal niet aan toe, dus de 12+ gekocht en dat bleek uiteindelijk de goede te zijn. Hier ook de combispeen. Hij heeft Avent en Difrax. Avent heeft ie al van jongs af aan maar die is nog maar heel slecht te krijgen in NL, dus noodgedwongen overgestapt op Difrax. Het maakt hem nu niet meer uit welke hij heeft. Heb pas in Duitsland een paar hele leuke Aventspenen gekocht die je hier niet ziet en daar is ie dan weer super trots op (met een nijlpaard en een krokodil er op, echt heel schattig ).

Als ie keiharde niet bevalt, zou ik gewoon die 12+ weer kopen Dan die 18+ maar uitkoken en bewaren voor een andere keer…

ik heb de dental,of nou ja,cheyenna dan,hihi.
ik kook ze nooit uit.mijn oudsate duimt,en die duim stop ik ook niet in kokend water.cheyenna heeft zo’n speen vanaf 18 maanden,en ze accepteerde hem meteen.als rico dat niet doet,zou ik een andere pakken.savanna is 19 maanden,maar zij heeft nog steeds de speen van 12+.binnenkort eens kijken hoe zij de 18 maanden speen vind.ze pakt hem wel eens af van cheyenna,maar ik geloof niet dat zij hem fijn vindt

@christa

Die van bibi is een gewone speen, dus niet gevuld, met het gevolg dat ik dus blijf kopen
Nee is wel minder nu omdat hij de bibi ook wel is laat vallen en er dan niet altijd bij kan en dan pakt hij de andere wel.

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

@Cheyenna: haha maar een duim smaakt ook niet naar fabrieks plastic
het uitkoken is vooral omdat die dingen zo uit de fabriek komen en ze nog ruiken en smaken naar “nieuw” en de bacterieen erop zitten denk ik…
maar dat is net met nieuwe kleding, die was ik ook eerst uit voor ik ze hem aangeef, omdat hij anders uitslag krijgt.
ik denk niet dat hij van die speen uitslag zal krijgen hoor maar het is gewoon het idee omdat het nieuw is dat je die gore plastic lucht eraf krijgt.