Komt er net een buitenlander aan de deur om kleren te verkopen en hij had wat mannenblousjes in zijn hand, kost maar zoveel zoveel, ik zo al nee heb ik niet nodig, jah maar maar zoveel en ik heb ook nog wel meerdere kleren in de auto, ik zo nee dat zijn mannen kleren en ik ben een vrouw, ow heb je geen vriend blablabla (meteen schoot al door mijn hoofd van oeps) ben er maar niet meer op in gegaan, woont die donkere jongen hier niet meer dan, ik zo van woon hier nog maar net geen idee? Maar ik heb ook nog wel dekbedden blabla, ik zo misschien hebben mijn buren wel interesse en toen heel beleefd mijn deur dichtgedaan. Kijk ik door mijn raam zie ik hem niet eens naar mijn buren toe gaan maar meteen in de auto stappen verderop en wegrijden. Dus of:
A.) De vorige bewoner was vaste klant.
B.) Hij was even aan het checken of ik alleen woonde,
Iniedergeval die deur gaat vanavond weer goed opslot en ik ga stevig nadenken over een waakhond ^^ Hoewel ik die nog niet elke dag de trap zie af en op tillen aangezien het slecht voor de honds gewrichten is om trap te lopen. Tenzij iemand een grote hond weet die trap mag lopen zonder dat het op dierenmishandeling neer komt dan voel ik mij aangeraden ownee mijn huis is te klein is ook zielig.