en ze denken allemaal dat we het niet door hebben…
Zoals de meeste wel weten zitten wij op dit moment financieel niet helemaal super nadat vriendjelief de WW is ingegaan. (niet alles is nog rond)
Zijn ex-werkgever vertelde mij eergister dat de zaak officieel failliet verklaard was en dat wij het loon via het UWV zouden krijgen.
Nou de zaak is dus NIET failliet verklaard nog, en dat geld krijgen we dus voorlopig ook niet.
Hij lult de hele boel bij elkaar… en wij geloven het ook nog…
Daarbij komt dat toen wij in November een andere auto kochten dat een collega van Chris de auto in elkaar heeft gereden, en daar krijgen wij ook nog geld van want de auto word vanavond nog door de sloop opgehaald… (ja hij was eerst gemaakt door mn vader) maar nu blijkt de koppakking kapot te zijn en de waterpomp. Om dit te laten maken kost best wat geld, en dat is de auto niet meer waard.
Maar goed, dat geld krijgen we ook nog, en dat zou eerst vrijdag zijn… nou toen had ie het geld niet, en had afgesproken dat we het vanavond zouden krijgen.
Ook vanavond komt hij niet want meneertje had weer geen geld.
Nou maakt me het geld geen ene reet uit… maar wees gewoon allemaal eens een keer eerlijk!!!
Ze liegen de boel maar bij elkaar… IK TRAP ER NIET MEER IN!
Ben er zoooo klaar mee nu…
Het is dat ik nu dus geen auto heb, maar anders was in persoonlijk bij hun 2 aan de deur gegaan om geld op te halen… (het regend hier, dus niet bepaald lekker om nu te fietsen)…
SOMMIGE hè… grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Liefs, Melanie
Gewijzigd door - Melanie_Christiaan op 16 Feb 2011 13:35:51