Iedereen maar liegt...Update!

Nou Asje… Chris zit ook inderdaad in de WW… Binnen 2weken was alles geregeld…Stonden ook wij heeeeel erg van te kijken.
Maar aangezien Chris nog een deel + vakantiegeld krijgt van December (toen was hij nog gewoon in dienst). Moeten wij wachten tot de rechter uitspraak doet over faillissement en kan het UWV ons dat voorschieten omvervolgens het geld bij exwerkgever weg te halen.

Vandaag horen we meer… want exwerkgever heeft gister avond weer gebeld, en hij blijft zeggen dat de rechter WEL uitspraak heeft gedaan, en dat dat vandaag te zien zou zijn op rechtspraak.nl

Liefs, Melanie

@ Melanie, niet elke zaak komt op die site te staan en dan nog moet je maar weten waar je zoeken moet, dus als ik zijn werkgeven was zou ik gewoon de uitspraak even faxen dan wel mailen als deze er inderdaad is.

Overigens moeten faillisementen wel in de krant gemeld worden, weet alleen niet of dat in de gewone of in de staatscourant is. En bij de KVK moet het ook na te gaan zijn.

Groetjes,

Michèle

Gewijzigd door - Michèle op 16 Feb 2011 12:27:56

YEAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHH!!! Er zit vooruitgang in de zaken…
Het bedrijf is NU OFFICIEEL failliet… we hebben het vanochtend gezien op de site. Direct het UWV gebeld, en hun gingen ermee naar de Curator… en je raadt nooit wie de curator is mijn baas whahaahahhaa Leuk Leuk Leuk!

Er zit vooruitgang in!:smiley:

Liefs, Melanie

Ik ben nog in dienst tot 1maart… maar werk niet meer…

Liefs, Melanie

Geweldig! Ben benieuwd hoelang het duurt voor jullie je geld krijgen… Ik hoop snel!

Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Pregnancy tickers

Dat hoop ik ook MarMama haha, dan kunnen we een GOEDE auto kopen whaahaha

slechte inverstering zegt iedereen… en dat is misschien ook wel zo… maar school van Noah zit niet bepaald om de hoek… en wij doen vaak maar 1x in de week boodschappen… en dat lukt niet met een buggy een kinderwagen en 2grote boodschappentassen hè.

Liefs, Melanie