Iedereen gestemd voor locatie meeting?

Ik wil graag even weten of iedereen al gestemd heeft (diegenen die ook meegaan ) in de poll voor de locatie van de meeting 30 oktober.
Het lijstje van de mensen die volgens mij tot nu toe in principe meegaan is;

bianca,peet en stephan
kim,george, sofie en victor
astrid,daan,evianne en jessin
jolanda,dennis,lisa en cas
bianca,dylan en kaitlyn
jacky en gioia
martin marielle en tanja
Tries, Peet jordy en Roy

Van Jolanda weet ik dat het voor haar niets uitmaakt en dat geld voor mezelf ook, dus wij hebben niet gestemd (nog).

Gewijzigd door - Assie op 18 Sep 2005 08:47:46

Ik heb toch maar even gestemd…
Ik heb echt geen idee of het gaat lukken, ook inverband met Jordy zijn operatie
Diensten van Peet dat weet ik echt pas begin Okt

Maar wie weet!

Tries

Dennis heeft vrij gevraagd gisteren dus ga ik er maar vanuit dat wij ook meegaan.
Maakt mij idd niet uit waar we naartoe gaan.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

Hey Tries, dat zou wel gezellie zijn als het lukt hoor. We duimen dat alles goed gaat en jullie lekker meekunnen.

ik heb gestemd hoor…

zag dat er nu 6 gestemd hebben

Bianca,Dylan & Kaitlyn

Tsja, Den Bosch of Breda maakt volgens mij niet zoveel uit vanaf Lelystad.
Allebei niet echt naast de deur toch?
Ik moet trouwens uiteraard tegen die tijd ff zien of het allemaal lukt, aangezien ik dan al 36 weken zwanger ben.
Maar da’s begrijpelijk denk ik
Ik zag dat de poll nu fifty-fifty was, dus kijk maar ff.
Mij maakt het dan niet uit.

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

Ik ga ook zo stemmen, maar ik zag dat er 8 stemmen zijn uitgebracht en we met 8 gezinnen ook gaan terwijl ik bv nog niet gestemd had. hmmmm maakt ook niet uit verder denk ik hoor

wij gaaan naar den bosch toe, zoeten lieve geritje ahhahahhahhahahahasorry even melig.he tries zou leuk zijn als jullie ook mee gaan .duimen dat het gaat lukken

groetjes marielle mama van
10-10-01

Gewijzigd door - Marielle van tanja op 21 Sep 2005 06:32:46

yep heb gestemd

Bianca,Dylan & Kaitlyn

Iedereen die op deze lijst staat hierboven heeft een mailtje gehad inmiddels. Mocht nog iemand mee willen dan mail effe naar me.

Mailtje zie ik over 2,5 week dan wel

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

Yep, geeft niks. Maar kun je niet bij hun( waar je je mailadres van hebt ) op de webmail kijken dan bieb ?

Nope, maar als het goed is dan heeft Peter de mail al gelezen. En anders gewoon na de vakantie joh, geen probleem

zag hem staan net,zal hem goed lezen

Bianca,Dylan & Kaitlyn

Ik had het eerder in deze topic al een beetje aangegeven, maar ik denk (nog steeds) niet dat ik het red over 2 weken.
Ben dan 36 weken zwanger.
Als ik nu al kijk wat ik wel en (voornamelijk) niet kan…dan denk ik niet dat ik kom.
Alleen al eerst 1,5 uur in de auto zitten…daar kom ik dan echt al gebroken uit.
En dan nog in zo’n speelparadijs en vervolgens 1,5 uur terug.

Gewijzigd door - Bieb op 16 Oct 2005 13:38:15

Dit was toch een uur vanaf jouw ? Nou ja, heel begrijpelijk als het niet lukt joh je bent er helemaal vrij in verder. wel erg jammer. Maar dit zal vast niet de laatste meeting zijn joh. Zorg jij maar lekker eerst voor jullie en zie maar gewoon hoe het dan gaat.

Hoi hoi,

Ik had met astrid afgesproken dat ik even mijn werkrooster zou afwachten, en helaas moet ik werken die zonder, welliswaar pas om 18:00 uur maar ik zie het niet zitten om zo erg op de tijd te moeten letten, als het gezellig is dan is het snel laat, sorry volgende keer beter!

Groetjes Nathalie & Co

Jeetje jammer dat jullie allemaal niet komen, maar wel zeer begrijpelijk.
Zoals Astrid ook al zie; er komen nog meetings!!!

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

snikker de snik

wel begrijpelijk hoor bieb en jammer nathalie dat je moet werken
is weer tijd geleden

ach er komen er nog meer toch die meetings,ik ben er nog steeds bij hoor,doe die hele week niks bijzonders anders red ik het niet met rijden wegens die knie nog steeds

maar ik doe me bets,des noods kom ik met de trein

alleen dylan is onder voor behoud,ik had verteld wat we gingen doen en hij vond zich te oud hihiihih lekker ding he

vraag volgende week nog een keer,maar ik en kaitlyn komen zeker,ziek of niet we komen

Bianca,Dylan & Kaitlyn