Iedereen bedankt

Hoi,

Via deze weg wil ik iedereen nogmaals bedanken voor jullie steun en luisterd oor tijdens de afgelopen vier/ vijf weken. Het heeft mij persoonlijk erg geholpen alles te kunnen opschrijven en te delen met jullie.
Het heeft de verwerking van alles makkelijker gemaakt. het verwerken is nog niet voorbij daar de zorg nu nog een beetje groot is.
maar ik kan het beter plaatsen.

Daarbij heb ik alle reactie’s kaartjes en mijn verhaaltjes, als een soort dagboekje met de aantekeningen van het ziekenhuis en alle kaarten die met de post zijn gekomen gebundeld en in de ziekedoos gedaan. Deze doos is voor mijn dochter als ze later vragen heeft.

Bedankt

groetjes

lon106

hey meis wat fijn .dat het je heeft geholpen we hebben het met alle liefde gedaan .en zou het zo weer doen als het nodig is .
meis wens je nog alle sterkte .want een sonde inbrengen is ook gepretje
en elke keer weer naar fisio .het is allemaal een opgaaf .wat je graag doet voor je kind .leuk dat je alles bewaard voor later .geef jullie prinses maar een dikke knuffel

groetjes marielle mama van tanja

Oh lieverd, daar hoef je toch niet voor te bedanken, het is toch alleen maar fijn dat je digitaal zoveel steun hebt ervaren van mensen die je nooit persoonlijk ontmoet hebt?! Da’s toch uniek dat dat mogelijk is?! En wij zijn al lang blij dat we je hebben kunnen helpen hiermee, want meer dan op je schouder zitten en luisterend oor zijn hadden we niet kunnen doen voor jullie en die kleine meid.

Fijn dat het allemaal weer de goede kant op gaat in elk geval. Want dat is toch het belangrijkste?!

Groetekes, Sje

Meid wel lief van je
Maar het had niet gehoeven hor
We zijn hier om elkaar te helpen en te steunen
En we hebben jou heel graag geholpen met onze digisteun
Helemaal super dat het steeds beter gaat met je meisie en je weet het nu wel he
Als je onze steun nodig hebt geef maar een GIL

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

hahaha erg lief dat je daaraan denkt, maar zoals al gezegd werd, das niet nodig. Dat was nl een kleine moeite voor hetgeen dat jullie even moesten doorstaan. Maar hopenlijk krijgen jullie er nu een super gezond meiske voor terug.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!