Iedere ochtend om 6 uur wakker

hoi,

sinds 2 weken is puck rond 6 uur in de ochtend wakker. voorheen was dit tussen 7.30 en 8.30. sinds 2 weken sllapt ze niet of nauwelijks 's midags. dit wasoorheen 1 a 2 uur. is dit een fase? ik heb de dingen van negeren etc al geprobeerd. wel is puck ziek geweest en kwakkelt nog steeds. 7 jan. moeten we naar de kno arts ivm hoest snot etc.

wie o wie heeft de gouden tip…

Heb je al gekeken of het een sprongetje is?

Groetekes, Sje

Is ie van mij zeker in het sprongetje blijven hangen

das al maanden!!! 5:15 ZUCHT

Maar kan heel goed hoor dat het een sprongetje is gaat dus hoppelijk gauw weer over
gr Tries

hier het tegenover gestelde. eerder moe en langer slapen.
Denk toch aan dat sprongetje bij puck hoor!

succes groetjes gytha

Ik heb echt geen idee. ik hooop maar dat het een sprong is en dat het snel weer over is. Ze is echt hieperderpiep.

ik leef met je mee!
hier nog zo’n hieper de piep drukke meid!
Erg vermoeiend en niks is goed.

groetjes gytha

overdag vind ik geen probleem. wil je niet meer slapen dan niet, maar 's nachts en vroeg in de ochtend wel. Ik snap ook niet hoe ze het volhoudt.

hier nog eentje die tussen half 6 en 6 wakkker is om 5 uur was ie aan het spelen

e hij is 5 van mijn buurvrouwtje hoor ik het ok dat de kids al om 6.oo wakker zijn lijkt mij geen sprongetje

als ze wakker zijn zijn ze wakker het ene kind slaapt mer dan het andere

ja, dat is zo. maar voor 2 weken terug wss het geheel anders dus ik denk wel dat het een sprong is oid

Hoi,

Hoe lang blijven die kids in dat ‘sprongetjesgedoe’? Mijn ‘Oei ik groei’-boek gaat tot week 55. Maar ik heb al een versie van 6 jaar oud.
Kan ik mij psychisch voorbereiden op de volgende sprongen, zucht…

Groetjes,

jantje

hahaha, in het mama’s hoekje is een topic over sprongetjes ze gaan to week 77 gevolgd door de peuterpuberteit…je kan je lol nog op…

Hoi,

Tja, ik heb ervaring met zoonlief (nu ruim 3 jaar oud), dat gaat overigens best redelijk, het is een gezeggelijk kereltje. Maar Janniek is echt een heftig grietje, dus ‘beleef’ ik de sprongetjes dit keer wat meer…
We gaan er tegen aan!

Groetjes,

jantje

joehoe, het was 8 uur vanmorgen…Happy new year.
Ze is helemaal niet wakker geworden en ze heeft weer wat kleur op d’r wangen. Ze is weer wat rustiger en ligt nu weer een uur te slapen.
JOEHOE…

Klopt ik heb de nieuwste versie en die loopt tot 77 weken. Hier is trouwens ook net een sprongetje voorbij, Wel soms een beetje sjago, maar het snappen jullie niet dat de wereld om mij draait gedrag is er bijna uit.

Groetjes,

Michèle

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

nou ik denk dat het echt een sprong is geweest. zo slaapt in de middag weer 2 uur en wordt ’ s ochtends om 8 uur wakker. ook is ze weer zo gezellig.
joehoe