Ideetjes voor uitjes / ervaringen kamperen

Hallo iedereen,

Binnen kort hebben we een weekje vakantie en wilden dan ook weer eens wat leuke uitjes gaan maken. Dit heeft afgelopen jaar op een laag pitje gestaan.

Wie heeft leuke ideeen waar we samen met onze dochter van 14 maanden naartoe kunnen.

Daarnaast vroegn we ons of wie er ervaring heeft met kamperen. In de zomervakantie willen we dan toch de stap wagen. Mijn vriend wil graag met de tent, maar ik twijfel hier behoorlijk aan. Kies denk ik ,liever voor een huisje of zo…

Tips en ervaringen dus zeer welkom.

Groetjes Jeuly

Leuke uitjes:
-Zwembad
-Kinderboerderij
-Dierentuin
-Binnenspeeltuin (zoals Ballorig)
-Stand
-Als ze al loopt: lekker banjeren door het bos en alles bekijken.
-Lekker stukje gaan fietsen/wandelen
-Maar ook dingen als kleuren/kleien/koekjes bakken binnen kan een succes zijn.

Verder gaan wij dit jaar dan ook de stap wagen: Wij gaan kamperen!
Wel nemen we de caravan van mijn schoonouders mee. Het lijkt me heerlijk voor Seth, lekker heerlijk de hele dag buiten schooieren.
Ik zou het dus gewoon proberen.

We hebben weleens een week in april gekampeerd in een tent, toen was Seth 16 maanden geloof ik. Dat ging prima!
Liefs, Anne

Lilypie Third Birthday tickers

ik vind uitjes momenteel ook erg lastig. Met dit weer is het toch moeilijk iets te verzinnen. WIj gaan af en toe even zwemmen, maar meer ook niet. Colin is ook net nog te klein voor de meeste dingen. In de lente ben ik wel met hem naar het dierenpark geweest en ben dit ook weer van plan als het weer wat beter is.

Kamperen zou mijn eerste keus ook niet zijn, maar je kunt wel zo’n helemaal ingerichte tent nemen met een keuken en bedden erin. Mijn zus doet dat ieder jaar met de kinderen. ZIj gaan dan naar Spanje.

Wij gaan zelf waarschijnlijk pas in het najaar op vakantie omdat mijn vriend het altijd heel druk heeft in de zomer. Ik ga het liefst naar een hotel, als de kleine wat groter is wordt het denk ik een stacaravan.

22-12-2009 colin geboren

Wij hebben afgelopen zomer gekampeerd. Damian werd op de camping 10 maanden. Het is super gegaan. Hij had zo’n baby tentje en daar heeft hij heerlijk in geslapen. We waren 3 weken in italie ter hoogte van venetie. We hebben het eerst een weekend in utrecht uigeprobeert in de mei vakantie en dat ging super goed. Misschien dus een idee om als je het wilt proberen het eerst een weekend te doen ergens dichtbij

kamperen ging hier super! Ondanks het niet fantastische weer genoot Noor echt enorm van het buiten zijn. Ze mocht bij oma in de tent, dus dat was sowieso prijs Ze had een eigen cabine in haar tent en haar campingbedje was gewoon mee. We waren er in juli en in september werd ze 2, dus ongeveer vergelijkbaar qua leeftijd. Ik kan het aanraden, hier ging het super!

Liefs!

Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Third Birthday tickers

ook wij zijn afgelopen jaar gewoon met de tent op vakantie gegaan. Ons zoontje was toen 6 maanden. Ik had ook zo iets van dat kan toch nooit goed gaan…Maar hij vond het heerlijk. Lekker buiten op het kleed spelen. OOk het slapen ging heel goed. Zelfs beter als thuis. We waren alleen flink aan detent gebonden omdat hij nog heel veel sliep. Maar dat is ook wel lekker. Normaal gaan we overal na toe en nu konden we relaxen voor de tent.
We zijn wel naar een wat grotere camping gegaan als dat we met zijn 2en altijd deden. Hier hadden ze een baby verzorging ruimte. Dit was wel heel erg lekker.

Ik zou zeggen lekker gaan kamperen met zo’n kleine, gaat prima. Tim was 11 maanden toen we voor het eerst met hem gingen kamperen. Tenminste kamperen, toen hadden we een sta caravan gehuurd in Zuid Frankrijk. En hij heeft het prima naar zijn zin gehad. Vorig jaar hebben we een tent gekocht en zijn we in de zomer gaan kamperen. Tim was toen 2 jaar en 2 maanden en ook dat ging super. Hij in zijn campingbedje in een eigen slaapcabine en we hebben helemaal geen problemen gehad. Slapen deed hij overdag lekker in de auto of in de buggy zodat we toch gewoon weg konden. En als we een dagje bij de tent bleven uiteraard in de tent.

Groetjes,
Sandra

Hoi allemaal,

Zo te lezen is het kamperen in een tent wel een aanrader van jullie zijde uit. Klinkt in ieder geval erg positief. Niemand met een negatieve ervaring of dingen waar je tegen aan loopt?
IK ben er nog niet helemaal uit, maar jullie ervaringen klinken wel aanmoedigend!

Groetjes Jeuly