Ik schreef het al in een ander topic, Eva begint haar klamboe steeds vaker in bed te trekken. Dat ding hangt er al een half jaar en ze kwam er nooit aan, maar doordat ze zo laat gaat slapen gaat ze uit baldadigheid/verveling (?) aan dat ding trekken. Ze trekt ook aan de hartjes die er aan hangen. Max heeft ook een klamboe en die doet hetzelfde. Bij Eva hebben we 'm toen weggehaald en pas weer terug gedaan toen ze wat ouder was. Bij Max wil ik 'm dus ook weg gaan halen. Ik ben als de dood dat ze erin verstrikt raken en zichzelf zo verstikken! Doodeng die dingen, hoe leuk ze ook zijn.
Maar die klamboe van Eva kleedde haar kamer echt aan. Het was een hele grote klamboe met hartjes eraan en echt zo’n prinsessending dat ook helemaal over haar bed heen kon. Als die weg gaat (veiligheid staat voorop!) is haar kamer saai. Ondanks het Pip-studiobehang, de hertjes aan de muur en haar elfenspiegel…Voor de kamer van Max geldt dat eigenlijk ook. Die heeft al een kleine kamer en als die klamboe weg is, is die kamer echt heeeeeel saai. Ik wil iets maken met ridders ofzo. En bij Eva met rose en elfjes.
Hebben jullie een idee hoe ik die ruimte kan opvullen waar eerst de klamboe hing? Het moet iets zijn dat de kamer echt meteen aankleedt, dus niet direct behang ofzo, maar meer echt…tja…dat weet ik dus niet? Ideetjes?
Groetjes Rainbow, trotse mama